METRO Grupa zaključila je prvi kvartal poslovne godine 2015./16. s operativnom dobiti u iznosu od 1,2 milijarde eura. Obveze prema financijskim institucijama su na povijesno niskoj razini te iznose 0,1 milijardi eura.
U prvom kvartalu METRO Grupa ostvarila je prodaju u iznosu od 17,09 milijardi eura. METRO Cash & Carry ostvario je prodaju u iznosu od 8,03 milijarde eura. Rezultati prvog kvartala poslovanja METRO Cash & Carryja temelje se na novom operativnom modelu koji je implementiran u poslovanje Cash & Carryja u prošloj poslovnoj godini te je fokus usmjerio na pojedine grupe kupaca, ovisno o zahtjevima i potencijalu nacionalnih tržišta.
- Zahvaljujući nizu mjera koje su uvedene u prodajne linije rezultati poslovanja su stabilni i ukazuju kako smo modernizacijom kompanije, preraspodjelom prodajnih linija te naglaskom na inovacije uspjeli postati privlačniji kupcima, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa predviđa blagi rast "like-for- like" prodaje koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.
*Poslovna godina 2015./2016. odnosi se na razdoblje 1.10.2015. - 30.9.2016.. Prvi kvartal poslovne godine odnosi se na razdoblje 1.10.-31.12.2015.