Istraživanje kvalitete QUDAL - QUality meDAL pokazalo je da hrvatski korisnici telekomunikacijskih usluga smatraju Hrvatski Telekom, ukupno gledajući - najkvalitetnijim ponuđačem telekom usluga na hrvatskom tržištu.
U QUDAL istraživanju, u kojem se mjerilo iskustvo, mišljenje i percepcija ispitanika o kvaliteti ponude roba i usluga na hrvatskom tržištu, od ispitanika se tražilo da navedu ponuđača telekomunikacijskih usluga koji po njihovom osobnom iskustvu nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete telekomunikacijskih usluga na hrvatskom tržištu.
Istraživanje je provedeno putem web ankete na ukupno 1.200 ispitanika iz Hrvatske, starijih od 15 godina. Pitanja u istraživanju su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom.
Ispitanicima se u QUDAL istraživanju pitanje o kvaliteti telekomunikacijskih usluga na hrvatskom tržištu postavilo za ukupno deset različitih kategorija. Hrvatski Telekom je osvojio najveći broj glasova ispitanika u osam kategorija - mobilni operater, davatelj usluga pristupa mobilnom internetu općenito, davatelj usluga brzom fiksnom internetu, davatelj usluga pristupa mobilnom internetu uz pretplatu, ponuda uređaja uz mobilne usluge na pretplatu, davatelj usluge digitalne televizije, fiksne usluge telefoniranja za građanstvo te mobilne usluge za korisnike bonova za građanstvo.
Provedeno je i Business Qudal istraživanje koje je provedeno na poslovnim osobama u Hrvatskoj te je pokazalo da hrvatski poslovni korisnici, ukupno gledano, Hrvatski Telekom smatraju najkvalitetnijim ponuđačem kada je riječ o telekomunikacijskim uslugama za poslovne korisnike i tvrtke.
Istraživanja QUDAL - QUality meDAL i Best Buy Award provode se u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’.