PIK Vrbovec je svoje poslovanje proširio na sve traženiju kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda, uvođenjem novog proizvoda - PIK Pečene šunke. Radi se o proizvodu čija je proizvodnja omogućena uz korištenje nove tehnologije pečenja, prve takve vrste u Hrvatskoj i regiji u koju je PIK Vrbovec investirao 2,6 milijuna kuna. Ova tehnologija se temelji na brzoprotočnoj pećnici s podesivom temperaturom pečenja, koja omogućuje pečenje proizvoda kao završnu fazu proizvodnog procesa.
Povodom lansiranja nove PIK Pečene šunke, Ines Bertinovec, direktorica Razvoja i tehnoloških inovacija je izjavila: „Zahvaljujući ovoj novoj tehnologiji, kao i znanjima naših kolega, njihovoj inovativnosti i stručnosti te intenzivnoj suradnji odjela Razvoja, Marketinga, Proizvodnje i Kontrole kvalitete, PIK Vrbovec će u domove potrošača donijeti visoko kvalitetne, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa. Zanimljivo je naglasiti i da se prema istraživanjima o životnim navikama sve više smanjuje vrijeme koje se troši na pripremu hrane te potrošači traže upravo hranu koju je moguće brzo i lako pripremiti. Čak 20 posto potrošača na pripremu večere troši do 15 minuta, dok 39 posto potrošača priprema ručak u manje od 15 minuta. PIK Vrbovec novom tehnologijom pečenja svojim potrošačima nudi gotov obrok za cijelu obitelj, krati vrijeme potrebno za pripremu obroka te produžuje vrijeme za uživanje i odmor u krugu najmilijih. Ono što je najvažnije, na stol potrošača ponovo donosi visoko kvalitetne i autentične, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa.“
>>>U PIK Vrbovec Agrokor uložio više od 1,2 milijarde kuna
„PIK Vrbovec kompanija je koja neprestano ulaže veliki trud u inovacije, razvoj, osmišljavanje novih mesnih delicija te unapređenje tehnologija proizvodnje. Kod posljednje investicije u novu tehnologiju, vodili smo se trendovima, ali i konkretnim istraživanjima tržišta koja nam govore da je glavni razlog za kupovanje polugotovih i gotovih jela nedostatak vremena. Činjenica je da danas imamo sve više potrošača kojima odgovara brza i jednostavna priprema jela, što vidimo i po rezultatima prodaje našeg asortimana PIK narezaka. Nova tehnologija pečenja kojom PIK Vrbovec planira lansirati mnogo proizvoda, odličan je odgovor na želje i potrebe ubrzanog načina života naših potrošača“, izjavila je Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.
U PIK-u ističu kako godišnje plasiraju i do 30 novih proizvoda na tržište, što je znatno iznad prosjeka mesne industrije.