Poslovna scena
StoryEditor

Pokrenuta online trgovina za testiranje proizvoda

19. Listopad 2012.
Piše:
lider.media

Otvorena je prva online trgovina za testiranje proizvoda u Hrvatskoj, pod nazivom testiRaj.

Trgovina će biti puna proizvoda koje može koristiti svatko, samo prije toga treba reći svoje mišljenje. Stranica ne testira nikakve proizvode opasne za zdravlje, a ni životinje i život nikome neće biti ugrožen.

Princip funkcionira tako da se korisnik uključi na web stranici www.testiraj.com.hr u tim testera te odabere željeni proizvod za testiranje (najčešće prehrambeni ili kozmetički) koji onda stigne na kućnu adresu. Nakon korištenja proizvoda se ispuni mali upitnik i to je sve. 

Cilj testiRaj koncepta je uključiti potrošača u stvaranje proizvoda koje on želi te ciljanih marketinških kampanja budući da su se proizvodi koji su kreirani prema željama potrošača pokazali iznimno uspješnima. Ovaj način istraživanja tržišta se naziva tryvertising (eng. try + advertising), što u principu znači da potrošač proizvode koje testira plaća svojim mišljenjem, ali istodobno pokreće i promociju šireći svoje mišljenje prijateljima i poznanicima.

Za razliku od dosadašnjih metoda koje su funkcionirale na način „napraviš nešto, dobiješ poklon“ u ovom slučaju se najprije dobije poklon, a onda je na temelju tog iskustva potrebno označiti nekoliko odgovora i olakšati posao onima koji su zaduženi za komunikaciju s potrošačima. Tim načinom su zadovoljni i kupci, ali i proizvođači.

Kako stoji u priopćenju za javnost, budući da ovaj koncept već izvrsno funkcionira u Sloveniji, smatraju kako je i Hrvatska spremna na izazov.

26. travanj 2024 15:11