Antonio Passaro, predsjednik Uprave Jadranskih vrata, koncesionara na Kontejnerskom terminalu Brajdica, jučer je podnio neopozivu ostavku, saznaje Novi list.
Passaro je ostavku podnio direktoru ICTSI-ja za Europu i Siriju, Dancu Hansu Oleu Mandsenu. Novi list piše kako se o njegovom odlasku već dugo spekuliralo, loši poslovni rezultati očito su ubrzali njegovu odluku. Glasnogovornica Jadranskih vrata Iva Roman potvrdila je ostavku čelnog čovjeka tvrtke, no nije željela dati neki konkretniji komentar.Kako se neslužbeno saznaje, još prije dva mjeseca direktor ICTSI-ja za ovu regiju Hans Ole Mandsen na sastanku u Rijeci zamjerio je Passaru prazan Terminal Brajdica, prazna skladišta, a na Zapadnoj obali samo dvije dizalice, s obzirom na to da je preostale dvije, Metalnu i Liebherr, Passaro pretvorio u staro željezo. Umjesto da ih zadrži na operativnom vezu zbog fidera i ro ro brodova, Passaro ih je odlučio rashodovati, a da nove dizalice još nisu došle. Passaru je zamjereno i napuštanje tereta s Terminala Brajdica te preusmjeravanje kontejnera u konkurentsku Luku Kopar.Snažan udarac Terminalu Brajdica, što je Passaro očito potcijenio, predstavljao je odlazak višegodišnjih velikih i stabilnih partnera, velikih hrvatskih uvoznika i izvoznika, ali i tvrtki iz regije koje gravitiraju riječkoj luci i koje su upozoravale da će biti prisiljene teret uvoziti i izvoziti preko Kopra. Klijenti su napuštali Terminal Brajdica zbog Passarove poslovne politike, a posebno se zamjerio špediterima koje je pokušao zaobilaziti prilikom dovođenja tereta. Zamjera mu se i da je tvrtkom upravljao autoritarno, uopće se ne oslanjajući na dio domaćeg kadra koji mu je mogao pomoći u vođenju Terminala.Passaro će zasigurno ostati upamćen i po uvođenju radnog tjedna od sedam dana. Naime, početkom rujna U Jadranskim vratima stupio je na snagu novi kolektivni ugovor kojim osim sedmodnevnog radnog tjedna predviđa i uskrsnice, regres, božićnice i jubilarne nagrade u najvišim neoporezivim iznosima. Tvrtka je tada poručila kako se radi o ‘prvom kolektivnom ugovoru u regiji specijaliziranom za operativnost kontejnerskog terminala‘, a trebao je važiti jednu godinu, s ograničenom produženom primjenom od četiri mjeseca. Pitanje je hoće li se ovakav dogovor održati i nakon Passarovog odlaska.