Predstavljena suradnja tvrtke METRO Cash & Carry i istarske vinarije Cattunar

METRO Cash & Carry i vinarija Cattunar u 2015. nastavili su uspješnu suradnju daljnjim razvojem robne marke Terra Unica koju vinarija Cattunar proizvodi za METRO. Razvijeno je pjenušavo vino Terra Unica Di Luna koje se od listopada može kupiti u osam veleprodajnih centara METRO Cash & Carryja u Hrvatskoj. Izvoz istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju očekuje se početkom 2016.
Suradnja istarske vinarije Cattunar s tvrtkom METRO Cash & Carry započela je u veljači 2014. godine kada je u ponudu METRO-a u Hrvatskoj uvrštena istarska malvazija Terra Unica proizvedena ekskluzivno za METRO Cash & Carry.
U prvoj godini prodaje, zahvaljujući robnoj marki Terra Unica, proizvodnja vinarije Cattunar povećana je za oko 10 %, više od 30.000 litara, a trend rasta nastavio se i tijekom 2015. Kvalitetom vina koju je pratila atraktivna cijena, robna marka Terra Unica u vrlo kratkom roku prepoznata je od strane kupaca i trenutno nalazi među najprodavanijim vinima u ponudi METRO-a te je najprodavanije vino sorte Malvazija.
Uz Terra Unicu, u asortimanu METRO-a nalazi se još 16 proizvoda vinarije Cattunar, od kojih će pojedini proizvodi uskoro biti izvezeni u susjednu Republiku Srbiju.
Tijekom protekle poslovne godine 87 novih hrvatskih dobavljača uvršteno je u asortiman METRO-a te danas više od 60 posto asortimana METRO-a čine proizvodi hrvatskih dobavljača. U program robnih marki METRO-a uključeno je više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara METRO Cash & Carryja u 15 zemalja diljem svijeta, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.