Poslovna scena
StoryEditor

Predstavljena ZONA - novi osiguravateljni proizvod

05. Ožujak 2013.
Piše:
lider.media

Hrvatski autoklub, Euroherc osiguranje i Jadransko osiguranje predstavili su danas novi proizvod na hrvatskom osiguravateljskom tržištu - ZONU.

To je novi osiguravateljni proizvod koji u sebi sadrži dvije komponente - osiguranje od nezgode vozača i putnika u vozilu te HAK-ova pomoć na cesti u slučaju kvara ili prometne nezgode. Ovom prigodom predstavljeni su i rezultati istraživanja HAK - ovog istraživanja o navikama hrvatskih vozača u kojem je sudjelovalo 1.211 ispitanika.

Nenad Zuber iz HAK-a predstavio je rezultate istraživanja rekavši kako se istraživanje provodilo putem telefonskih i web anketa, a sastojalo se od 26 pitanja. Cilj je bio utvrditi navike vozača, provjeriti vode li računa o sigurnosti prije i tijekom vožnje te jesu li svjesni da svojim ponašanjem tijekom vožnje mogu povećati svoju i tuđu sigurnost u prometu. Zuber je istaknuo kako je zanimljiv podatak da je 93 posto ispitanika procijenilo sebe kao dobrog vozača, međutim 62 posto tih ispitanika imalo je prometnu nesreću. Istraživanje je pokazalo kako 81 posto anketiranih tijekom vožnje razgovara mobitelom, 36 posto šalje SMS-ove ,a 21 posto sudionika ankete ponekad vozi pod utjecajem alkohola. Zuber je definirao ove postotke kao tri ključna protupropisna ponašanja u prometu.

- Istraživanje je pokazalo kako su sudionici istraživanja usvojili ispravne, načelne stavove prema rizicima u vožnji i svjesni su povezanosti između odgovornog ponašanja i kulture vožnje s rizicima u prometu - rekao je Zuber. Također je istaknuo kako se u istraživanju pokazalo kako vozači spoznaje o rizicima u vožnji ne primjenjuju na sebe u konkretnim slučajevima, a pritom se smatraju odgovornim vozačima iako se u istraživanju potvrdilo da čine rizična i protupropisna ponašanja.- Iako sudionici istraživanja u velikom postotku smatraju da je dobro imati dodatno osiguranje, 35 posto tih istih ispitanika nema dodatno osiguranje - naglasio je Zuber.

Novi osiguravateljski proizvod pod nazivom ZONA predstavili su Anđelka Braica, direktorica Sektora prodaje Euroherc osiguranja i Nino Pavić, direktor Sektora prodaje Jadranskog osiguranja. Pavić je rekao kako ZONA donosi široka pokrića među kojima su osiguranje vozača i putnika u slučaju nezgode, pomoć na cesti do 1.500 kuna, prijevoz vozila do 2.500 kuna, zamjensko vozilo do dva dana, čuvanje vozila do sedam dana i 10 posto popusta na usluge pomoći na cesti iznad novčanih limita.

vozila do sedam dana i 10 posto popusta na usluge pomoći na cesti iznad novčanih limita. - Od 1.3.2013. godine ZONA se može ugovoriti na svim prodajnim mjestima Euroherca i Jadranskog osiguranja. Osiguranje Pomoć na putu pokriva cijelu Republiku Hrvatsku - rekao je Pavić.

Anđelka Braica rekla je kako su komplementarne vrijednosti Euroherca i Jadranskog osiguranja dovele do uspješne poslovne suradnje koja je rezultirala novim proizvodom. - Ovo je prva i jedinstvena suradnja ovakvog tipa između HAK-a i Euroherca te Jadranskog osiguranja. Smatramo da se radi o kvalitetnoj i pouzdanoj kombinaciji - rekla je Braica.

Kako bi se ukazalo na važnost sigurne vožnje i značaj korištenja sigurnosnih pojaseva, prisutnima se omogućilo isprobavanje posebnog simulatora prevrtanja.

22. studeni 2024 09:18