AD Plastik Grupa u prvom polugodištu ostvarila je 512,2 milijuna kuna poslovnih prihoda, što je 2,42 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit porasla za 4,2 posto, na 28,1 milijun kuna, objavila je ta tvrtka.
Ostvareni prihodi u skladu su s planom poslovanja, koji je obuhvatio daljnji pad prihoda na ruskom tržištu, ali uz znatno sporije kretanje. Grupa je u spomenutom razdoblju ostvarila EBITDA-u od 75 milijuna kuna, što je 12,7 milijuna više nego u istom lanjskom razdoblju, navodi se u izvješću, objavljenom u srijedu.
Ostvarena neto dobit AD Plastik Grupe u skladu je s planom, što je, unatoč nešto manjoj realizaciji, povećanje u odnosu na ostvarenu dobit u istom razdoblju prethodne godine.
"Unatoč nešto manjoj realizaciji, naši poslovni rezultati su u skladu s planom i ostvarena neto dobit povećana je u odnosu na prvo polugodište 2015. godine i iznosi 28,1 milijun kuna. Poslovni prihodi Grupe još uvijek bilježe pad na ruskom tržištu, dok je tržište EU u porastu", komentirao je ostvarene poslovne rezultare predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen.
Kao dobru vijest istaknuo je jačanje tečaja i oporavak rublje te zaustavljanje pada prodaje automobila na ruskom tržištu, što će se imati pozitivan učinak na poslovanje AD Plastikovih tvornica u Rusiji.
"Trenutno se natječemo i za set proizvoda novog Clia, što bi nam omogućilo potpuno iskorištavanje kapaciteta u našim tvornicama u Zagrebu ili čak moguće proširenje, a ujedno osiguralo i rast već od sljedeće godine. Kontinuitet rasta EBITDA marže osigurali smo i u ovom periodu, što nam je uz optimizaciju poslovne efikasnosti i smanjenje kreditnih obveza, jedan od ključnih ciljeva za ovu godinu", istaknuo je Došen.
AD Plastik grupu čine AD Plastik Hrvatska, ADP Srbija, AD Plastik Slovenija, AO AD Plastik, Rusija i ZAO AD Plastik Kaluga, Rusija.