Poslovna scena
StoryEditor

Prokušane metode da dobijete što god poželite

21. Studeni 2013.
Piše:
lider.media

Neka samo vrište, lupaju šakom o stol, histeriziraju i uporno dosađuju. Jednom kad shvate da im taktika ne pali ne pospreme li usput nered koji su napravili, mogu zaraditi nagradu. Možda je riječ o malo radikalnijoj metodi odgoja djevojčica i dječaka, ali navodno pali i priprema ih za svijet odraslih. U njemu će, doduše, potisnuti duboko u sebi sjećanja kako su sami reagirali u djetinjstvu kad su poželjeli dobiti sladoled prije ručka ili iPhone u bilo koje doba dana ili godine, ali zato je ‘Koncept’ tu da ih na to podsjeti.

Novi broj ‘Koncepta’, Liderova B2B izdanja, s ponosom predstavlja sedam načina da dobijemo što god poželimo. Novinarka Gordana Gelenčer pobrojila ih je raščlanjujući obrasce kako se djeca ponašaju kad nešto žele iz dubine duše. Naravno, ne valja odmah podjetinjiti do te mjere da svaki od tih načina djeluje kao društveno-odgovorno prihvatljiv, ali zacijelo nadahnjuju.

Da se na muci poznaju junaci podsjetila je novinarka Matilda Bačelić i predstavila stvarne heroje hrvatske poslovne scene. Oni rastu organski i bježe od domaćeg tržišta. Koji novi biznisi nastaju zbog novih biznisa prikazala je novinarka Darija Tabulov-Truta objašnjavajući prilike koje rastu u takozvanim džepovima, prišivenim na pojedine sektore zbog, primjerice, pojava Google naočala, gradnje punionica za električne automobile, rasta popularnosti ‘dating’ servisa. 

Novinar Mladen Volarić razgovarao je s Darkom Prodanom, poduzetnikom iz Kastva i vlasnikom tvrtke Cedar koji se uspješno nosi s izazovima u drvoprerađivačkoj industriji pa se može pohvaliti da za njega rade i Talijani. Njegova iskustva valjalo bi preslikati i u druga proizvodna područja, jednako kao i, primjerice, nizozemske modele planiranja. Dobro planiranje, uz dozu pesimizma, vodi ih i do nevjerojatnih tehnoloških rješenja.

Koncept koji je na tržištu uz Lider od 22. studenoga (21. studenoga u Zagrebu) u redovitim rubrikama HoReCa, Financije, IT procesi, Ljudski potencijali, Konzalting, Poslovna sigurnost, Telekomunikacije, Transport i logistika, objašnjava, među ostalim zašto vrijedi personalizirati poslovne darove, kako se rizični kapital usmjerava na sigurnije izvore zarade, a popularni se CRM upleo u očice društvenih mreža. Možda se prepoznate i među karizmaticima u kompanijama koji grade katedrale umjesto da samo obrađuju kamenje ili se pak poistovjetite s tezom da je riskantno riskirati ne upravljajući rizikom. Tumači se i koji bliski susreti jamče zarazu, što je udica za kompanije kad se govori o telekomunikacijama te kako mudri logističari pametno špijuniraju. Uz to, ne treba zaboraviti ni na cijenu koju smo spremni platiti bez obzira o kojoj se našoj želji radilo. U rubrici know-how novinarka Kata Pranić stoga objašnjava kako je internet promijenio načine formiranja cijene proizvoda i usluga.

22. studeni 2024 19:22