Poslovna scena
StoryEditor

Prozvani Janaf otkriva koliko troši na promidžbu

22. Ožujak 2013.
Piše:
lider.media

Janaf, kao jedan od najuspješnijih poslovnih subjekata hrvatskog gospodarstva, u svom poslovanju vodi se načelima društveno odgovornog poslovanja, jer u današnjem poslovnom svijetu društveno odgovorno poslovanje čini temelj prihvatljivoga i jedinog ispravnog odnosa povezanosti tvrtke i društva u kojemu tvrtka djeluje-istaknuli su iz kompanije u novom, današnjem priopćenju.

Stoga,kažu,  Janaf nastoji biti ‘dobar susjed‘ i ‘pravi partner‘ u zajednici kojoj djeluje te na različite načine podupire društveno korisne projekte.

Nadalje isitču, jedan od načina je i podupiranje projekta ekološke, energetske, gospodarske i dr. tematike kroz edukativno-informativne formate u medijima, a između ostalog i čl. 33 Zakona o elektroničkim medijima navodi kako su tijela državne uprave kao i pravne osobe u pretežitom vlasništvu Republike Hrvatske dužne su 15% godišnjeg iznosa namijenjenog promidžbi svojih usluga ili aktivnosti utrošiti na oglašavanje u audiovizualnim ili radijskim programima regionalnih i lokalnih nakladnika televizije i/ili radija.

Janaf je u prošloj 2012. godini utrošio 736.315,85 kune u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15% od ukupnih prihoda u iznosu od 487,6 milijuna u 2012. godini, te 0,7% od ukupne bruto dobiti u iznosu od 104,4 milijuna kuna u 2012., otkrili su iz kompanije u kojoj se nalazi inspekcija Ministarstva financija.

24. travanj 2024 22:39