
Radler donio Karlovačkoj pivovari 1,5 posto više tržišnog udjela

Karlovačka pivovara u prošloj godini bilježi porast od 1,5 posto u tržišnom udjelu, te sada njihovi proizvodi čine 27,5 svih prodanih piva u Hrvatskoj, rezultati su koje su iznijeli da današnjoj konferenciji za novinare povodom puštanja u prodaju novog proizvoda.
- Bila je uspješna godina za nas. Pokrenuli
smo trend s Radlerima te smo tako kreirali novu kategoriju na tržištu. Nova
sezona znači i novo piće. Odlučili smo predstaviti Radler od grejpa i nadamo se
da će on polučiti uspjeh kao i Radler limun. Optimistični smo i nadamo se da
možemo nastaviti u smjeru jačanja naše pozicije na tržištu – rekao je
predsjednik Uprave Alexander Gerschbacher.
Novi Radler grejp ima također 2 posto alkohola te će se prodavati u bocama od
0.5 i 0.33, te u limenkama.
Prošla godina bila je iznimno uspješna za
Karlovačku pivovaru. Plasman Radlera na tržište je bio puni pogodak koji im je
donio značajni porast u tržišnom udjelu od 1,5 posto. Osim u segmentu voćnih
piva njihov glavni brand Karlovačko je također napravio skok u
kategoriji mainstream piva za 1, 6 posto. Iz Karlovačke pivovare ističu da se oba Radlera pune u Hrvatskoj, te da u
prošloj godini nije bilo opuštanja u njihovoj kompaniji. Prihod i dobit u
prošloj godini u skladu s kompanijskom politkom nisu iznijeli na druženju s
novinarima.
