Poslovna scena
StoryEditor

Rebrandiranje: Hotelijere zahvatio trend promjene imena

03. Prosinac 2016.

U posljednjih godinu-dvije vidljiv je velik porast ulaganja u brendiranje i rebrendiranje hotelskih kuća, ali i u turistički sektor općenito. Najsvježiji je primjer Amadria Park, novi turistički brend tvrtki Solaris i Milenij hotela, a relativno je svjež i rebranding Hotela Podgora u Medora Hotels&Resorts. Prema neslužbenim informacijama iz marketinških krugova, uskoro se očekuje još takvih primjera.

– Samo u posljednjih godinu dana agencija Brandoctor radila je na četiri velika hotelska rebrandinga: Hoteli Medora u Podgori, Hotel Amarin u Rovinju, Port 9 Resort u Korčuli i Hotel Belvedere u Dubrovniku. Upravo radimo na velikom projektu brendiranja novog resorta u Kuparima. Očekivanja suvremenoga gosta doista su velika, zato vjerujemo da će u budućnosti još hotela i hotelskih kuća prepoznati potrebu za brendiranjem i zauzimanjem snažnijeg položaja na tržištu – kaže Petra Despot Domljanović, brend-konzultantica iz Brandocotra. Udruženim snagama osam hotela visoke kategorije, pet iz Opatije i tri iz Šibenika, novu će turističku sezonu 2017. dočekati pod zajedničkim imenom Amadria Park. Jedna od najvažnijih investicija novog brenda veliki je konvencijski centar s 11 konferencijskih dvorana. Projekt koji će se realizirati u Solarisovu kompleksu vrijedan je 58 milijuna kuna, istaknuo je član Uprave Amadria Parka Goran Zrilić.

22. studeni 2024 10:18