Hrvatski ured tvrtke Bosch-Siemens kućanski aparati uspio je u zadnjih godinu i pol, otkako mu je na čelu Eduard Slunjski, povećati tržišni udjel u malim i velikim kućanskim aparatima sa sedam na dvanaest posto, tako da sada s malim aparatima drži treće, a s velikima četvrto mjesto u Hrvatskoj.
- Proširili smo distribuciju, a to ćemo i dalje činiti s našim partnerima, posebice u ciljanim dijelovima Hrvatske - Dubrovniku, Istri i Slavoniji, bez obzira na manju kupovnu moć tamošnjeg stanovništva. Iz tog smo razloga, a i s obzirom na opće gospodarsko stanje, jače išli u neke niže cjenovne segmente, proširili smo ponudu jeftinijih aparata, pa smo se u svim segmentima prodaje počeli širiti. Cilj nam je široko organiziranom distribucijom jače pokriti ruralne dijelove zemlje - kaže Slunjski.
Tvrtka je prošle godine ostvarila sto milijuna kuna prometa, a Slunjski se nada da će ove godine to podignuti na 120 milijuna kuna te se pozicionirati na drugo mjesto.- Za to će nam trebati i jača promocija brenda jer se kod nas Siemens, još uvijek, više percipira za vlakove i elektrane, a manje za kućanske aparate - dodaje Slunjski.