Poslovna scena
StoryEditor

Širenje distribucijske mreže donijelo im rast udjela sa sedam na dvanaest posto

18. Svibanj 2014.
Piše:
lider.media

Hrvatski ured tvrtke Bosch-Siemens kućanski aparati uspio je u zadnjih godinu i pol, otkako mu je na čelu Eduard Slunjski, povećati tržišni udjel u malim i velikim kućanskim aparatima sa sedam na dvanaest posto, tako da sada s malim aparatima drži treće, a s velikima četvrto mjesto u Hrvatskoj.

- Proširili smo distribuciju, a to ćemo i dalje činiti s našim partnerima, posebice u ciljanim dijelovima Hrvatske - Dubrovniku, Istri i Slavoniji, bez obzira na manju kupovnu moć tamošnjeg stanovništva. Iz tog smo razloga, a i s obzirom na opće gospodarsko stanje, jače išli u neke niže cjenovne segmente, proširili smo ponudu jeftinijih aparata, pa smo se u svim segmentima prodaje počeli širiti. Cilj nam je široko organiziranom distribucijom jače pokriti ruralne dijelove zemlje - kaže Slunjski. 

Tvrtka je prošle godine ostvarila sto milijuna kuna prometa, a Slunjski se nada da će ove godine to podignuti na 120 milijuna kuna te se pozicionirati na drugo mjesto.- Za to će nam trebati i jača promocija brenda jer se kod nas Siemens, još uvijek, više percipira za vlakove i elektrane, a manje za kućanske aparate - dodaje Slunjski.

23. studeni 2024 12:14