Poslovna scena
StoryEditor

SPAN preuzeo 60 posto udjela u InfoCumulusu

15. Siječanj 2015.
Piše:
lider.media

Nikola Dujmović i Sven Marušić, direktori kompanija SPAN d.o.o. i InfoCumulus d.o.o., danas su objavili strateško povezivanje, čime ujedinjuju zasebne ekspertize i vodeće tržišne pozicije unutar područja na kojima djeluju. Povezivanjem će osnažiti ponudu ne samo na domaćem, nego i na stranim tržištima na kojima obje tvrtke već sada ostvaruju značaj dio svojih prihoda.

SPAN je preuzeo 60 % udjela u InfoCumulusu, te će preuzeti 100 % tijekom sljedeće dvije godine.

Kompanije će međusobno iskoristiti najbolje od oba svijeta. Kako navode iz ove dvije tvrtke, SPAN unosi veličinu, snagu, izgrađeni regionalni sustav podrške korisnicima i prodajne kapacitete, a InfoCumulus donosi ekspertizu u CRM-u i ESN-u (Enterprise Social Network), te fleksibilnost malog sustava.

Strateško povezivanje upotpunit će zajednički portfelj usluga temeljenih na Microsoftovim tehnologijama, čime će se uz najbolja infrastrukturna rješenja na Microsoftovoj platformi od sada nuditi i CRM rješenja, te poslovno savjetovanje i poslovne društvene mreže (ESN).

SPAN i InfoCumulus povezuje zajednički rad na  Microsoftovoj tehnologiji, orijentiranost i bogato iskustvo kod cloud rješenja, kvaliteta kao dugoročna konkurentska prednost, izvoz kao glavna strategija širenja poslovanja te, ništa manje važno, osobni i poslovni integritet kompanija. 

„Suradnja između SPAN-a i InfoCumulusa počela je početkom prošle godine kada je InfoCumulus u SPAN-u implementirao internu social network platformu Yammer, a nakon toga i CRM projekt na platformi Microsoft Dynamics“, rekao je Nikola Dujmović, čelni čovjek SPAN-a, komentirajući nastanak suradnje dvaju kompanija.

„Ovo nas udruživanje prije svega jako veseli jer smo dobro surađivali osobno i profesionalno dugi niz godina. Svena i njegov tim jako cijenimo, a sretna je okolnost što se gotovo idealno nadopunjujemo. SPAN ovim udruživanjem čini iskorak u područje u kojem dosad nismo poslovali, a naslanja se na naše osnovno poslovanje. Smatramo da su Yammer i CRM danas potrebni kao infrastruktura svake kompanije.“

Sven Marušić je istaknuo sljedeće: „Nikola i ja se poznajemo dugi niz godina, a sa SPAN-om sam radio i kao njihov partner u Microsoftu, kupac u HT-u i na kraju, kao dobavljač u InfoCumulusu. InfoCumulus nastavlja svoje poslovanje i dalje kao samostalna organizacija u okviru veće grupe.  Želja nam je postati vodeća Dynamics CRM kompanija u regiji. Danas već imamo najveći broj certificiranih stručnjaka, a uskoro, nadamo se, i korisnika.“

Prošla 2014. godina je za obje kompanije bila izuzetno uspješna.

„Poslovni rezultati SPAN-a su izvrsni, imamo rast prihoda veći od 30 %, isto tako i proporcionalni rast EBITDA-e i dobiti. Izvoz nam raste i značajnije, veći je gotovo 80 % u odnosu na prethodnu godinu. Zaposlili smo i puno ljudi, tako da znamo da smo na dobrom putu“, rekao je Dujmović.

„Prihodi InfoCumulusa su porasli skoro 100 %, jednako kao i EBITDA. Izvoz nam čini preko 50 % prihoda, a tako se nadamo i nastaviti. Možda malo manjim rastom, ali jednakim omjerom izvoza“, dodao je Marušić.

U zajedničkim planovima su i rast broja zaposlenika i prihoda, proboj na nova strana tržišta te obojica očekuju još uspješniju 2015. godinu.

20. studeni 2024 21:28