Poslovna scena
StoryEditor

Svi bi htjeli postati sponzori

20. Listopad 2013.

Otkako je KHL Medveščak Zagreb zaigrao u ruskoj međunarodnoj profesionalnoj hokejaškoj ligi KHL-u, interes tvrtki sponzora za klub porastao je za 25 posto. Zainteresirane su velike domaće i strane tvrtke, no velik dio pregovora još nije realiziran jer im se ne može jamčiti velika vidljivost.

- KHL ima vrlo stroga marketinška pravila i zatvorene sponzorske kategorije u kojima nema mjesta za konkurenciju. Generalni sponzor KHL-a velika je osiguravajuća kuća Sogaz, stoga dugogodišnji Medveščakov partner Generali osiguranje nema mnogo prostora za svoju promidžbu. Slična je situacija sa Citroënom, koji komunikaciju gradi na popratnim sadržajima jer nema pristup dvorani koja je rezervirana samo za Chevrolet. Ipak, sponzori će zasigurno iskoristiti kontakte B2B - istaknuo je Ranko Vučinić, Medveščakov glasnogovornik.

Glavni je sponzor Podravka, koja u tome vidi izvrsnu priliku za zajedničku promidžbu hrvatskog sporta, gospodarstva i turizma. KHL pruža internacionalnu platformu u čak osam zemalja sa stanovništvom od iznad 235 milijuna ljudi.

- Nastojat ćemo do kraja iskoristiti nastup Medveščaka u Rusiji i popularnost hokeja za reklamu nekih kategorija proizvoda i uspostavu čvršće suradnje s poslovnim partnerima u trgovini - poručili su iz Podravke.

Fleet rent-a-car, tvrtka članica TRCZ grupe, počela je poslovno surađivati s partnerima s ruskog tržišta i sponzorstvo Medveščaka planira iskoristiti za poslovno širenje.

- U idućih godinu dana suradnja bi trebala rezultirati povećanjem našega ukupnog prometa od dva do četiri posto. Medveščak je trenutačno naš najpoznatiji brend u Rusiji. Imajući na umu da se možemo reklamirati diljem zemlje, suradnjom s klubom Fleet će brendirati svoje ime u Rusiji - istaknuo je Krešimir Dobrilović, direktor Fleeta.

03. svibanj 2024 11:11