Poslovna scena

Tifon predstavio novi poslovni koncept svojih postaja

Jučer smo bili benzinska postaja s kavom, od danas i sutra smo uslužna postaja s gorivom, poručio je viši potpredsjednik za maloprodaju MOL Grupe Lars Höglund otvarajući prvi Fresh Corner na Tifonovoj postaji na Jakokomiru.

Riječ je o novom gastro i prodajnom konceptu Tifonovih trgovina u kojemu će se nuditi nekoliko vrsta kave, sendviča, peciva te namirnice za dnevnu kupnju. Nakon zagrebačkog Jankomira, Fresh Corner otvarat će se i na ostalim postajama Tifona u Hrvatskoj, njih 43 koliko ih ima.

„MOL ima 2000 benzinskih postaja u 11 zemalja kroz ukupno 8 kompanija. Mađarska, Slovačka i  Hrvatska  su tržišta na kojima smo lideri, a od jučer smo na drugom mjestu u Češkoj. Prije dva i pol mjeseca krenuo je koncept Fresh Cornera i za sada su reakcije kupaca odlične“, kazao je Höglund.

Predsjednica Uprave Tifona Jasmina Zubić kazala je kako se otvaranjem Fresh Cornera na Jankomiru započeo proces postavljanja novog koncepta gastro ponude na postajama Tifona.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci