Poslovna scena
StoryEditor

U PIK Vrbovec Agrokor uložio više od 1,2 milijarde kuna

24. Listopad 2016.

U PIK Vrbovec je u proteklih desetak godina, od kada je taj PIK ušao u Agrokor koncern, uloženo više od 1,2 milijarde kune, a ove je godine realizirana nova investicija u dodatnu liniju za narezivanje i pakiranje proizvoda, objavili su u ponedjeljak iz PIK Vrbovca.

Kako se ističe u priopćenju, investicijski ciklus kontinuirano se nastavlja iz godine u godinu, a uvođenjem nove, vrhunske tehnologije narezivanja proizvoda, PIK se prilagodio svjetskim prehrambenim trendovima i uveo nove, inovativne proizvode na tržište te bilježi stalni rast prodaje narezaka.

"Uz postojeće tri linije za narezivanje, zbog potrebe za povećanjem kapaciteta, u 2016. godini realizirana je nova investicija u dodatnu liniju za narezivanje i pakiranje proizvoda, što je još jedan od pokazatelja rasta u segmentu narezaka. U 2016. ostvarena je tako i rekordna prodaja u sezoni, u kojoj je u srpnju i kolovozu prodano preko 4,3 milijuna pakiranja PIK narezaka", navode iz tvrtke.

Napominju kako sve to ne bi bilo moguće bez "Bijele sobe" - dijela pogona za narezivanje i pakiranje proizvoda koji je među najmodernijim pogonima te vrste u ovom dijelu Europe.

Po podacima PIK-a Vrbovec, ta je tvrtka, zahvaljujući stalnim inovacijama, vrhunskoj tehnologiji i najmodernijoj opremi te kvaliteti proizvoda i povjerenju potrošača, danas "apsolutni tržišni lider u segmentu narezaka s 54 posto tržišnog udjela".

PIK Vrbovec je dobio i nagradu "Odabrani proizvod godine" za kategoriju PIK narezaka, a riječ je o nagradi koja se prema ocjeni potrošača dodjeljuje za najbolji novi, promijenjeni ili poboljšani proizvod, navodi se u priopćenju i podsjeća da PIK naresci ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju, a također imaju i smanjen udio soli od 25 posto.

25. travanj 2024 03:36