Poslovna scena
StoryEditor

Uniline ostvario 105 milijuna kuna neto prihoda, 31 posto više nego lani

12. Kolovoz 2015.
Piše:
lider.media

Turistička tvrtka Uniline je u prvom polugodištu 2015. godine ostvarila ukupne neto poslovne prihode u iznosu od 105 milijuna kuna, što u odnosu na prošlogodišnjih 80 milijuna kuna, čini porast od impresivnih 31 posto

Iz tvrtke poručuju kako je porast prihoda u odnosu na proteklu godinu ostvaren uvođenjem novih poslova i projekata, dok su prihodi iz djelatnosti turizma stabilni i u blagom porastu u odnosu na prošlogodišnje. Tako je kompanija radila na osmišljavanju sadržaja za pred i postsezonu, pogotovo u segmentu sporta u kojem je uspješno realizirala projekte kao što su festival i kamp rukometa, karate kamp za mlade i druga sportska događanja. 

Kažu i da je završena prva faza ulaganja u otvaranje azijskog tržišta te sa tog tržišta kompanija bilježi značajan porast prometa. Velike uspjehe bilježi i tim koji vodi tržište Europe, na kojem je bitna kreativnost u osmišljavanju posebnih programa prilagođenih zahtjevima gostiju. Nadalje, pogođena poslovna politika tima zaduženog za rent-a-car poslovanje zaslužna je za zaista dobre ovogodišnje rezultate. Financijska politika kompanije vodi računa o održavanju kontinuiranog pozitivnog cash flowa, što daje značajnu snagu cjelokupnom poslovanju, kao i sigurnost zaposlenima i poslovnim partnerima.

Broj zaposlenih u 2015. godini u očekivanim je brojkama, na nivou prošle godine. Uniline se intenzivno uključio i u državne programe zapošljavanja, tako da je kompanija i ove godine angažirala mladi kadar koji će steći iskustvo i znanje u agencijskom poslovanju.

Veliku neplaniranu i neočekivanu financijsku obvezu i dalje zadaje politika oporezivanja prihoda PDV-om po stopi od 25% na sve usluge, koja agencije dovodi u doista nekonkurentan položaj. Bez većih korektivnih zahvata u poslovanju to direktno utječe na profitabilnost. Međutim, racionalizacijom poslovanja u prvom polugodištu 2015. godine, postignuto je povećanje dobiti za 2 milijuna kuna.

- Budući smo suočeni sa značajnim promjenama u trendovima u turizmu i sa činjenicom da je klasična agencijska preprodaja u padu, zaista možemo biti zadovoljni polugodišnjim rezultatima. U nastavku nas očekuje, pored glavne sezone, veliki angažman kako bi postsezona bila što uspješnija, te konstantan rad na podizanju profitabilnosti, izjavila je Elsa Trbulin, članica Uprave i direktorica odjela financija.

03. svibanj 2024 22:16