Agencija Universal McCann (UM) osvojenim natječajem za usluge zakupa medija i planiranja, obnovila je dugogodišnju uspješnu suradnju sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors grupacije.
Povodom produljenja suradnje, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, Darko Ivančević, izjavio je:
- Jedan od ključnih čimbenika održivosti uspješnog poslovanja Zagrebačke pivovare leži i u održivim odnosima s kvalitetnim partnerima. Kada u dinamičnom poslovnom okruženju prepunom inovacija, novih medija i zahtjeva potrošača taj uspješan odnos traje više od 20 godina onda ste sigurni da su naši jaki brandovi i njihova komunikacija pronašli najbolji put do svojih kupaca i potrošača. Upravo zato s veseljem idemo prema budućim izazovima tržišta u suradnji s UM-om.
Mario Lovrić, v.d. managing director Universal McCanna dodao je:
- Uspjeh na ovom natječaju važan je za stabilnost naše agencije, te nam je izuzetno drago što je naš rad prepoznat upravo od partnera s kojim već dugo radimo. Zadovoljstvo klijenata naš je najveći prioritet i u konačnici naš najveći zadatak.
Uspješna suradnja Universal McCanna i Zagrebačke pivovare traje preko 20 godina te je produljenjem suradnje Universal McCann, kažu u ovoj agenciji, opravdao povjerenje koje mu je dano od strane Zagrebačke pivovare i, dodaju, zasluženo nosi epitet jedne od najvećih i najuspješnijih medijskih agencija u Hrvatskoj.
UM je osnovan 1999.god. u okviru McCanna Zagreb, jedne od prvih međunarodnih agencija u Hrvatskoj i među prvima u čitavoj srednjoistočnoj Europi. UM je u vlasništvu globalne agencijske mreže IPG Mediabrands s uredima po cijelom svijetu.