Povodom 15 godina poslovanja VELPRO CENTRA i 10 godina od otvorenja prvog Plus Marketa, u Poreču je održano je svečano obilježavanje ovog uspješnog projekta i još uspješnije suradnje VELPRO-a i malih trgovaca. Svečanom obilježavanju u Poreču prisustvovalo je više od 400 predstavnika malih trgovaca – partnera programa te predstavnici Agrokora i menadžment VELPRO-CENTRA.
Tom prigodom, Dražen Kocijan, predsjednik Uprave kompanije VELPRO – CENTAR, podsjetio je da je projekt Plus Market pokrenut s ciljem podržavanja, očuvanja i unapređenja male trgovine u Hrvatskoj te da sve ove godine uspješno okuplja najbolje male trgovce u Hrvatskoj. Dražen Kocijan također je izrazio i svoje zadovoljstvo samim projektom te najavio novitete u budućnosti: „Iza nas je 10 godina u kojima smo ostvarili odlične rezultate i fantastičnu suradnju. Naši kupci, nepresušna su motivacija za kontinuirano unapređenje našeg poslovanja, a velika većina naših kupaca s nama je od samog početka. Mislim da je to činjenica koja govori više od 1000 riječi i na kojoj moramo biti iznimno zahvalni. Velika je čast što možemo zaključiti uspješno desetljeće iza nas, ali posebno mi je zadovoljstvo i najaviti novo poglavlje zajedničkog projekta. VELPRO je, u tom pogledu, izuzetno fokusiran na razvijanje noviteta i dugoročnih strategija koje će ovom projektu dati dodatna krila. Sav naš fokus usmjeren je na budućnost i nove izazove koji nas, sasvim sigurno, očekuju. Zajedno sa našim lojalnim partnerima iz PlusMarketa smo snažniji i sposobni pretvoriti ih u buduće uspjehe!“
U sklopu programa predstavljeni su dosadašnji rezultati suradnje VELPRO-a i Plus Marketa, kao i budući planovi za njezin daljnji razvoj. Nadia Jelak,voditeljica Odjela online i direktne prodaje tako je prezentirala novu platformu za internetsko naručivanje robe, a Nikola Jurčić, direktor marketinga predstavio je nagradnu igru povodom 10 godina Plus marketa „Lova do krova i Audi iz snova“. Nagradna igra traje sve do kraja siječnja iduće godine, a iz bogatog nagradnog fonda kupci će imati priliku osvojiti Audi A3, 100.000 kn na American Express kartici, brojna putovanja te ostale vrijedne nagrade.
Od 2006. godine, kada je u prosincu otvoren prvi Plus market, do danas otvoreno je ukupno 1100 prodajnih partnerskih mjesta, a VELPRO je kroz godine oformio i poseban tim ljudi koji su u potpunosti posvećeni samom projektu. Naime, od 1400 VELPRO zaposlenika, njih 140 u svakom trenutku stoji na raspolaganju svim kupcima uključenim u projekt. U proteklih deset godina, VELPRO je unaprijedio i vozni park postavivši nove standarde po pitanju specijaliziranih vozila i opremljenosti rashladnim uređajima, a formirana je i privatna robna marka Rial koja je svojim kvalitetnim omjerom cijene i kvalitete, vrlo brzo prepoznata u svim Plus marketima.VELPRO se u proteklih 10 godina iskazao kao izvrstan partner Plus marketima, osobito, kada je u pitanju nabava te marketinška i logistička podrška, a najavljeni projekti kao i novi koncept cjenovne politike ostvaren kroz projekt „Extra cijena“, dio su nove strategije i budućnosti projekta „Plus market“.