Poslovna scena
StoryEditor

Vjekoslav Benussi: TradeTicity nakon SAD-a osvaja Hrvatsku i regiju

14. Travanj 2016.
Piše:
lider.media

Novim igračima i poduzetnicima put prema uspjehu otežava se standardima, normama i pravilima, stoga trebaju inovirati cijeli model i ekosustav kako bi osigurali kakve-takve izglede za uspjeh.

Ususret trećoj Liderovoj konferenciji ‘Kako uspjeti – crni labud u plavom oceanu‘ koja se održava 5. svibnja u Hypo centru Zagreb savjetuje to Vjekoslav Benussi, lanjski Liderov  ‘labud‘ i jedan od osnivača TradeTicitya, tehnološke tvrtke koja nudi rješenja u serijalizaciji proizvoda i zaštiti autentičnosti robne marke. U godinu dana od nastupa na lanjskoj konferenciji u TradeTicityju mogu se pohvaliti novim akvizicijama i zapošljavanjima.– Najveći iskoraci prošle godine bili su okupljanje investitora koji su strateški odabrani iz četiriju zemalja regije koje su nam i ciljana tržišta te akvizicija domaće  IT tvrtke s kojom i službeno širimo poslovanje na Hrvatsku – kaže Benussi.

Vjera u sebe i partnere TradeTicity je tvrtka, podsjeća, koja je počela kao američki startup, a posluje i u Brazilu i Velikoj Britaniji. Ove godine plan je otvoriti prve projekte u užoj regiji i iskoračiti u Indiju. Za uspjeh u poslu Benussi ističe važnost vjere u svoj rad, ali i u vlastiti tim i partnere.  – Ako vjerujete u svoj proizvod, znanje i u tim s kojim radite, uspjeh vas čeka. Vjerujte partnerima i članovima tima. To je ključno u prvim koracima, povjerenje je uz ideju, strast i znanje jedino što imate – kaže Benussi i dodaje kako se prije svega treba naoružati strpljenjem za borbu s birokracijom.– Ako imate i mrvicu izazovan poslovni model, mjeseci su tu prije nego što dobijete rješenje. Naravno, trebate osigurati financijski okvir koji će sve to izdržati. Samo hrabro naprijed! – zaključuje Benussi.

Put do investitora Iako je riječ o različitim poslovnim pristupima, tvrtke koje se koriste novim poslovnim modelima spaja želja da budu drugačije od drugih. One probleme rješavaju nekonvencionalno, brzo i učinkovito. Na ovogodišnjoj konferenciji ‘Kako uspjeti – crni labud u plavom oceanu‘ predstavit ćemo poduzetnike koji su pronašli inovativnu formulu za uspjeh i na čijim primjerima možemo učiti. Jedna od njih svakako je Josipa Majić koja stoji iza projekta Teddy the Guardian, zbog čega ju je Time Magazine uvrstio među 10 najboljih i najinovativnijih izumitelja godine. Ona će na konferenciji govoriti o putu do investitora i najboljem načinu predstavljanja projekta. Od Hrvoja Prpića, osnivača HGspota, partnera u offSpaceu i Trilleniumu, u koji je uložio i slavni tenisač Andy Murray, na konferenciji ćemo doznati o prednostima poslovanja na domaćem i stranom tržištu. Glavni govornik na konferenciji svjetski je poznati fizičar i izumitelj Davor Pavuna sa Švicarskoga federalnog instituta za tehnologiju.

Više o konferenciji doznajte na https://lider.media/clpo-2016

23. studeni 2024 02:34