
U novom broju doznajte kako se probiti u velike trgovačke lance

Donosimo mnoštvo zanimljivih tekstova uključujući intervju s Anom Fresl, poduzetničku priču Brankice Borović i temu o kupovnoj moći Hrvata
Manjim proizvođačima nije nimalo lako doći na police velikih trgovačkih lanaca, ali ostati na njima znači stalan angažman: oglašavanje, društvene mreže, akcije, popusti, nagradne igre, promidžbeni eventi... Sve to traži dodatno ulaganje i planiranje. A između svega morate osigurati i novac za iduću proizvodnju, gurati i druge proizvode. O proboju u velike lance pišemo u ovotjednoj temi broja.
Kad je zemlja u recesiji, ne pita se za kvalitetu rasta. Bitno je da se iz minusa prijeđe u plus. Ali kad se 'već 17 kvartala' bilježi rast, vrijeme je za podizanje letvice i tjeranje političara i ekonomista, počevši od premijera, da govore o razvoju, piše u ovotjednoj kolumni Liderov glavni urednik Miodrag Šajatović.
Stručnjaci se slažu da je statistički kupovna moć građana rasla proteklih godina. Ipak, postoji niz problema u određivanju stvarnog rasta, od manjkavih podataka preko individualne prirode inflacije do različite distribucije rasta plaća među stanovništvom. Jednostavnije, statistika je jedno, stvarni život drugo, o čemu pišemo u novom broju.
U novom broju pišemo i kompanijsku priču o Professio Energiji, kompaniji koja je na vrijeme prepoznala potencijal obnovljivih izvora energije te je do danas postavila dobre osnove za daljnji rast na valu energetske tranzicije.
Nasadi smilja i farma magarica u kninskome zaleđu izvor su ekološki certificirane kvalitetne sirovine od koje nastaje prirodna kozmetika Viktoria, koja je dobila mnogo nagrada. No tomu je prethodilo deset godina rada na razvoju OPG-a kako bi se zaokružio cijeli proces od polja do laboratorija i gotovog proizvoda. Na police Sparovih trgovina stigla je kao jedan od pobjednika natječaja 'Startaj Hrvatska', zato smo odlučili ispisati kompanijsku priču vlasnice tog brenda Brankice Borović.
Za novi smo broj razgovarali s Anom Fresl, osnivačicom tvrtke Projekt jednako razvoj te dopredsjednicom HUP-ove Udruge profesionalaca za fondove EU-a, ispričali priču o Vintedu, a ponovno se bavimo i Trumpovim carinama. Doznajte i kako nam je bilo na tradicionalnoj konferenciji Marketing and Sales by Numbers, a tu je i prvi ovogodišnji prilog Ljetni trend.