Digitalizacija je riječ godine, pa se u jednom od posljednjih brojeva u 2018. godini bavimo digitalnim marketingom i savjetujemo kako se kvalitetno oglašavati u današnje virtualno doba. Društvene mreže su jedna od najzastupljenijih taktika ili vrsta marketinga u virtualnom svijetu jer okupljaju milijunsku publiku, piše Sandra Babić.
Kata Pranić razgovarala je sa tehnološkim inovatorima o tome kako svoje izume pretvaraju u komercijalni proizvod, nešto što je bio velik problem prijašnjim generacijama. Doznajte kako su uspjeli, između ostalih, kreator Photomatha Damir Sabol, Antonio Šeparović iz Oradiana, Luka Macner iz tvrtke Simply Mad, Mario Hegedüs iz Infoarta, te Matija Žulj iz Agrivija.
Goran Jurišić, predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja, u razgovoru s Tinom Bašićem govori o izlasku na talijansko tržište.
Jadroliniji se jako žurilo do ovog ljeta nabaviti četiri nova katamarana, a onda se pojavila sumnja da su razlog toj žurbi nečiji osobni interesi kako bi posao dobio nizozemski Damen. Epilog je priče sljedeći: u Rijeku je u listopadu stigao samo jedan katamaran, od tri se odustalo, novih natječaja neće biti, a dva člana Uprave prošlog su tjedna dobila otkaz. Više o svemu piše Aleksandar Tešić.
O tome zašto bi Italija mogla biti središte sljedeće europske krize, piše Vanja Figenwald.
Što smo još za vas pripremili otkrijte u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera koji dolazi sa prilogom Poslovna 2019. - Nedostatak radnika, pritisak na plaće & digitalizacija.
Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.