Kad bi kakav nadobudni inženjer odlučio baciti rukavicu u lice svjetskoj automobilskoj industriji i pokušao sastaviti vlastiti automobil isključivo od dijelova proizvedenih u Hrvatskoj, vrlo je vjerojatno da bi mu usfalilo domaćih poluproizvoda i da bez kompromisne ugradnje pokojeg dijela uvezenog iz Austrije, Srbije ili BiH ne bi svoj garažni eksperiment mogao privesti kraju. Sklapajući to ‘made in Croatia‘ automobilsko čudo, naš bi zamišljeni inženjer prebirao po rukama dijelove premium Mercedesa, Jaguara, Audija i BMW-a; skupocjenih Porschea, Lamborghinija, Ferrarija, Bentleyja i Aston Martina; narodnih Volkswagena, Opela, Citroëna, Renaulta i mnogih drugih marki i vjerojatno pritom opravdano zaključio kako gotovo da ne postoji europski automobil u koji nije ugrađen barem dio nastao u Hrvatskoj.
Više o hrvatskoj autoindustriji koju sačinjava 100-tinjak tvrtki s oko 10,000 zaposlenih i koja godišnje uprihodi 5 milijardi kuna uz 90 posto izvoza pročitajte u novom broju digitalnog ili tiskanog Lidera.