Aktualno
StoryEditor

U novom broju Lidera: Program lojalnosti - 30 posto kupaca donosi 70 posto prihoda

22. Studeni 2018.

Najbolji su i najučinkovitiji programi nagrađivanja vjernosti kupaca ili korisnika oni koji nisu orijentirani samo na novac, nego na neki način nastoje ugađati kupcima, piše Željka Laslavić u temi broja.

Financijska korist koju će stvoriti umjetna inteligencija bit će nejednako raspodijeljena. Mrežne tehnološke kompanije poput Facebooka i Googlea teže prirodnim monopolima. Ako mali broj kompanija gomila korist, onda društvo ima problem s distribucijom bogatstva, kazao je Paul Maidment, direktor Odjela za analizu Oxford Analytice, u intervjuu sa Sergejem Abramovom.

>>>Kartice lojalnosti: Što donose kupcima, a što trgovcima?

Razina industrijske proizvodnje još je manja nego što je bila prije deset godina, a podatak da je u rujnu ove godine pala treći mjesec uzastopno zabrinjava samo rijetke iako bi trebao zabrinjavati sve nas, piše Gordana Gelenčer.

Godinu i pol dana na čelu tvrtke Ante Franičević provodio je restrukturiranje, ostvario je i operativnu dobit. No kad je podijelio otkaze članovima Uprave i drugim voditeljima, uslijedile su optužbe na njegov račun, piše Edis Felić.

U novom broju donosimo i odjeke Liderove Kontroling konferencije.

Što smo još za vas pripremili otkrijte sami u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.

Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.

22. studeni 2024 21:47