Prvi ljudi gospodarstva – opinion makeri, predsjednici Uprava, predstavnici Vlade i europskih institucija okupit će se 27. rujna na Liderovoj, devetoj po redu međunarodnoj konferenciji Dan velikih planova u hotelu Westin, gdje će najaviti globalne i mikro prognoze pojedinih tržišta za 2018. Poduzetnici i menadžeri dobit će praktične inpute te korisne i upotrebljive informacije koje će im pomoći da što preciznije dorade svoje planove poslovanja u idućoj godini.
Marin Pucar ove je godine postao prvim čovjekom Podravke, jedne od najjačih prehrambenih kompanija u regiji. Pucar je za iduću godinu istaknuo primarni cilj kompanije, a to je osiguranje organskog rasta i razvoja s postojećim i etabliranim brendovima i proizvodima te povećanje prihoda sa stranih tržišta kroz snažniju internacionalizaciju Podravkinih proizvoda.
- U novoj poslovnoj strategiji zacrtano je i značajno povećanje udjela domaćih sirovina u Podravkinim proizvodima, kako bi ih kroz visoku dodanu vrijednost plasirali na međunarodno tržište te time povećali poljoprivrednu proizvodnju i zaposlenost u agraru Podravine, ali i cijele kontinentalne Hrvatske, istaknuo je Pucar.
Osvrćući se na nacionalna gospodarska kretanja, Pucar kaže da rast domaćeg BDP-a ohrabruje i daje razlog za optimizam u 2018. godini, a spomenuo je i pozitivne trendove u izvozu, što pokazuje i sve veću orijentiranost i prisutnost Podravkinih tvrtki na inozemnom tržištu.
- U turizmu iz godine u godinu bilježimo rekorde, a sada je taj rast nužno iskoristiti i za snažniji plasman domaćih proizvoda te jače povezivanje turizma i domaće poljoprivredne proizvodnje, zaključuje Pucar. Marin Pucar diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te na istom fakultetu završio poslijediplomski znanstveni studij Teorija i politika marketinga. Trenutno završava diplomski doktorski studij Management na temu ‘Strategija upravljanja širenjem marke u hrvatskoj prehrambenoj industriji‘.
Predsjednikom Uprave Podravke imenovan je u veljači 2017. godine, što je zapravo bio njegov povratak u tu kompaniju, gdje je radio Podravku u kojoj je radio 11 godina (od 2001. do 2012).
Svoju profesionalnu karijeru započeo je u prehrambenoj industriji Gavrilović d.o.o. iz koje 2001. prelazi u Danicu d.o.o. – mesnu industriju Podravke d.d.. U Danici d.d., 2002. godine postaje direktor prodaje, marketinga i razvoja. Godine 2003. imenovan je izvršnim direktorom tržišta Hrvatske u Podravki d.d.. Funkciju člana Uprave Podravke d.d. obnaša od 2008. do 2012, nakon čega odlazi u Zvečevo d.d. na mjesto člana Uprave, a od 2014. do 2016. godine obnaša funkciju predsjednika Uprave Zvečeva d.d.
Od 2008. do 2012. član je Nadzornog odbora Danica d.o.o. te Belupo d.d. Godine 2012. postaje članom Upravnog odbora Hrvatske gospodarske komore, dok 2016. postaje zamjenik predsjednika Hrvatske gospodarske komore čiju ulogu obnaša i danas.
Kao predsjednik Uprave Podravke, zadužen je, između ostalog, za razvoj poslovanja Grupe Podravka, strategiju poslovnog restrukturiranja i optimalizaciju poslovnih procesa u Grupi, strateško upravljanje razvojem i marketingom kategorija i ključnih robnih marki poslovnog područja Prehrane, razvoj poslovanja na novim tržištima za vrijeme projektnog rada na novim tržištima.
Pripremate li vašu tvrtku za poslovanje u idućoj godini, tko vam može biti bolji putokaz od čelnih ljudi najuspješnijih tvrtki iz različitih branši koji iz prve ruke mogu najaviti najvažnije globalne trendove koji će imati direktan i indirektan utjecaj na vaš biznis? Za sudjelovanje na Danu velikih planova još se možete prijaviti ispunjavanjem online obrasca.