Prema rezultatima istraživanja koje je provelo Udruženje agencija za luksuzna putovanja Virtuoso, Hrvatska je uvrštena među prvih 10 svjetskih destinacija u tri kategorije, objavili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Udruženje Virtuoso, kako se navodi u priopćenju, i ove je godine provelo tradicionalno istraživanje među svojim članovima - "Vituoso Luxe Report".
Prema rezultatima istraživanja za 2019. godinu, Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije - drugo mjesto u kategoriji najpopularnije emerging destinacije, šesto mjesto u kategoriji najboljih destinacija za "milenijalce", odnosno mlade putnike te osmo mjesto u kategoriji najpopularnijih svjetskih destinacija.
>>> DHT: Zagreb turistička destinacija godine, Jerku Sladoljevu nagrada za životno djelo
"Tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja jedno od vodećih dalekih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 570 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 23 posto", kazao je diretor HTZ-a Kristjan Staničić.
Upravo zbog toga, kako je rekao, još više vesele ovi rezultati koji potvrđuju odličan status Hrvatske na velikom američkom tržištu. Dodao je kako će u fokusu aktivnosti u idućem razdoblju biti daljnje jačanje avioprijevoza kako bi naša zemlja bila još dostupnija američkim turistima.
Direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin je istaknula kako su postignuti rezultati rezultat velikog rada i truda svih turističkih djelatnika u ukupnu hrvatsku turističku ponudu i njezinu promociju.
"Izuzetno nas veseli što naš rad i napredak prepoznaju članovi Virtosa, velike svjetske mreže koja ima snažan utjecaj na ukupne turističke tijekove“, poručila je Rodin.
Virtuoso Luxe Report predstavlja godišnje izvješće temeljno na istraživanju provedenom među svjetskim agencijama za putovanja te među njihovim savjetnicima, a koji su članovi Virtuosa.
Izvješće za 2019. predviđa nove trendove u putovanjima i to na temelju trenutnih i predviđenih rezervacija.
Virtuoso je mreža koja broji više od 17.500 putničkih savjetnika u više od 1.000 agencija diljem svijeta, a posjeduju i ugovore s ekskluzivnim i vodećim svjetskim hotelima, odmaralištima, lječilištima, kruzing kompanijama i drugim turističkim tvrtkama.