Vodeća kuća za konzalting i istraživanje tržišta u Jugoistočnoj Europi Valicon udružuje snage s globalnom komunikacijskom platformom za kompanije Infobip.
Korištenjem Infobip OMNI rješenja ove dvije kuće poboljšat će svoju paletu tržišnih istraživanja zahvaljujući opcijama odgovora u realnom vremenu, poboljšanoj analitici i automatizaciji u sklopu novog rješenja nazvanog Smart Profiler Feedback, čime će zajednički osvajati klijente.
>>>Luka Babić iz Infobipa je HR manager godine
Rješenje Infobip OMNI kompanijama omogućava odabir optimalnih komunikacijskih kanala za određene vrste poruka što uključuje SMS, niz aplikacija namijenjenih razmjeni poruka, e-mail, glasnovne tehnologije, RCS i push poruke u aplikacijama.
Valicon sada može raditi ankete klijenata pomoću OMNI-kanalnih mogućnosti platformi, pa tako primjerice aplikacijama za chat kao što su Viber i WhatsApp, koje učesnici anketa već koriste i kojima vjeruju, mogu postići pravovremene i učinkovite rezultate.
- Klijenti su u Valiconu uvijek prioritet. Kompanije i organizacije žele dobiti iskustvo ankete bez problema u dopiranju do svojih ispitanika, na jedan brz i interesantan način. Naše Smart Profiler Feedback rješenje omogućuje nam da prilagodimo svaku kampanju najprikladnijim kanalima za ciljanu publiku. Mi smo, kroz partnerstvo s Infobipom, doveli našu kompaniju na novu razinu angažiranosti, odgovora na ankete i zadovoljstva klijenata, rekao je Kristijan Gregorić, regionalni direktor i partner u Valiconu.
>>>Samozatajne tvrtke: Uspjeh s formulom izvoza na osnovi uske specijalizacije i visoke tehnologije
Prema globalnoj istraživačkoj organizaciji Knect 365, stope učešća u mobilnim anketama su u stalnom porastu, dok su stope sudjelovanja za desktop korisnike ostale stabilne, što ukazuje da je dizajn anketa za mobilne uređaje također postao učinkovitiji i pametniji. Dopiranje do ispitanika putem mobilnih uređaja ključno je za postizanje rezultata i angažmana.
- Klijenti i anketirani ispitanici napravili su svoj izbor. Potpuna mobilna anketa je mjesto gdje ćete najefikasnije privući publiku. Pomoću rješenja Infobip OMNI, Valicon može prilagoditi svoje usluge istraživanje za bilo koje tržište, publiku i klijenta, rekao je Elvino Krizmanić, direktor partnerstva u Infobipu.
Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]