Mate Rimac, Davor Bruketa, Alan Sumina, Mate Janković, Ivan Mrvoš, pa čak i Mrle i Prlja (članovi benda Let 3), ambasadori su Varteksovih odijela. Nenad Bakić, najveći pojedinačni vlasnik varaždinske kompanije, predsjednik Nadzornog odbora, a odnedavno i njezin predsjednik Uprave, u kampanji koju je nazvao ‘Nesavršeni muškarci u savršenim odijelima‘ putem društvenim mreža revno novači poznate osobe iz svijeta biznisa i zabave.
Ti poslovni influenceri spremno su stali pred snimateljske objektive i u Varteksovim odijelima pokazuju kako nesavršeni muškarci nose savršena odijela. Doduše, neki su i nepozvani uletjeli u kampanju.
Tako je saborski zastupnik i bivši ministar Gordan Maras kupio Varteksovo odijelo i na društvenim mrežama objavio fotografiju s naslovom ‘nesavršeni političar u savršenom odijelu‘. Varaždinska kompanija odmah se ogradila od toga.
Varteksov primjer samo je jedan u nizu angažiranja influencera u reklamiranju brenda. Dosad su u tome prednjačile očne poliklinike.