Aktualno
StoryEditor

WhatsUpCroatia – komunikacijski alat koji poslovanju daje dimenziju više

21. Rujan 2016.

WhatsUpCroatia novi je komunikacijsko-marketinški servis na platformi WhatsAppa i jednostavan, ali vrlo učinkovit poslovni alat. Ovaj novitet na hrvatskom tržištu, koji se u svijetu koristi već godinu dana, službeno će biti predstavljen 24. rujna na Weekend Media Festivalu.

- Prednost ovog servisa je što omogućuje izravnu dvosmjernu komunikaciju s klijentima i/ili sa zaposlenicima te je, za razliku od isključivo tekstualnih SMS poruka, moguće poslati neograničen broj multimedijalnih poruka. No, istraživanja su pokazala da je najveća prednost WhatsApp marketinga to što se čak 98% poruka otvori, dok je to slučaj za svega 40% newslettera, izjavio je marketinški stručnjak Aleksandar Kovačević.

WhatsUpCroatia

Servis WhatsUpCroatia prilagođen je potrebama različitih poduzeća. Koristi se za promociju u turističkoj djelatnosti, u prodaji nekretnina, osiguranja. Uz promotivne, može ga se koristiti i u komunikacijske i logističke svrhe. Na primjer, u optimizaciji rada instituta, banaka, trgovačkih lanaca. Servis se može koristiti za promociju evenata, festivala, slanje informacija građanima o zbivanjima na lokalnoj razini, za korisničku podršku, ali i za anketiranje kupaca.

- U poslovnom svijetu nije prihvatljivo da sve poruke primaju svi članovi grupe. Stoga smo omogućili jedan-na-jedan komunikaciju. Trgovačkim lancima najinteresantnije je distribuirati kataloge s najnovijom ponudom, no istovremeno mogu slati korisnicima, koji su se predbilježili za tu kategoriju, i informacije o nagradnim igrama, a istu bazu mogu koristiti za kontakt sa svojim zaposlenicima, objasnio je Kovačević.

Klijenti sami kreiraju informacije koje će slati korisnicima i sami ih administriraju, a korisnici prema osobnim afinitetima mogu odabrati koje informacije žele primati. Poruke se šalju isključivo onima koji su na to pristali i prijavili se na obavijesti iz određene kategorije. Ako netko ne želi više primati poruke, može u svakom trenutku odustati. Usluga je za korisnike besplatna, a klijent je plaća ovisno o broju korisnika – što više korisnika, to manja cijena poruke. Ako klijent na svojoj listi ima 5 000 korisnika i želi im poslati jednu poruku dnevno, to bi značilo da šalje 150 000 poruka mjesečno, a tu uslugu platio bi 3 000 kuna. WhatsApp marketing dobar je izbor za male poduzetnike koji smanjuju troškove na svakom koraku, a uz ovakav marketing postižu bolje rezultate.

Marketinška kampanja sastoji se od promocije WhatsApp broja koji korisnici memoriraju u svoj mobilni telefon i pošalju ključne riječi. Potom od vas dobivaju razne sadržaje – slike, video, audio, tekst, linkove, mogu vam slati upite i slično.

U svijetu slične servise WhatsAppa koriste liječnici opće prakse za naručivanje ili savjetovanje oko manjih povreda (pošalju sliku i dobiju mišljenje liječnika). Zanimljiv je i primjer delhijske policije koja je napravila anti-korupcijski WhatsApp broj i zamolila građane da na njega prijave sve nepravilnosti (pošalju sliku ili videozapise policajaca koji ne obavljaju svoju dužnost, uzimaju mito i/ili na bilo koji način ne poštuju propise). Na dan pokretanja kampanje stiglo je preko 23 000 WhatsApp poruka.

22. studeni 2024 17:19