Aktualno
StoryEditor

Započelo obilježavanje Tjedna prava potrošača

08. Ožujak 2018.

Najviše upita potrošača dolazi iz područja materijalnih nedostataka proizvoda i jamstava, zatim iz područja javnih usluga te elektroničke komunikacije, istaknuto je u četvrtak na briefingu za novinare u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, a u povodu obilježavanja Tjedna prava potrošača.

Tjedan prava potrošača organizira se u povodu Svjetskog dana prava potrošača, koji se svake godine obilježava 15. ožujka.

>>>Povjerenje europskih potrošača kliznulo u veljači

Edukacija gospodarstvenika i trgovaca 

Cilj je Ministarstva, u suradnji s još 38 različitih ministarstava, institucija, agencija, fakulteta i udruga, u idućih tjedan dana u sedam gradova educirati gospodarstvenike i trgovce o pravima iz područja zaštite potrošača te informirati što veći broj građana o njihovim potrošačkim pravima.

Građani će tako informacije o propisima iz područja zaštite prava potrošača i kako ih ostvariti moći dobiti na događanjima koja su započela danas u Čakovcu, a idućih dana slijede u Slavonskom Brodu, Vinkovcima, Puli, Zadru i Dubrovniku. Idući petak, 15. ožujka na središnjem takvom događanju u zagrebačkom Muzeju Mimara bit će predstavljena detaljnija analiza, temeljena na bazi podataka koja se vodi od 2008. godine, a odnosi se na najčešće probleme i upite s kojima se potrošači obraćaju Ministarstvu, izvijestila je pomoćnica ministrice Ivana Soić.

>>>Zaštita potrošača: 82,6 posto građana Hrvatske smatra da na naše tržište dolazi hrana koja je lošije kvalitete

Iz Ministarstva gospodarstva također ističu kako je, uz već postojeće brošure, izdana i brošura Potrošač na digitalnom tržištu, a tiskan je i Priručnik za potrošače, u koje je uključeno još 18 tijela. Taj priručnik sadrži velik broj informacija objedinjujući pritom najčešća pitanja potrošača s kojima su se te institucije susretale.

22. studeni 2024 08:36