Rijetko je kad koja akcija vjernosti domaćih malotrgovaca postigla toliki uspjeh i izazvala pozornost kao Konzumova akcija ‘Zdravoljupci‘. Bilo je uspješnih i manje uspješnih akcija, ali ‘Zdravoljupci‘ su pogodili pravu potrošačku žicu te su uz promociju uspjeli Konzumu vratiti dio kupaca.
>>>38.000 manje zaposlenih u 20 najvećih tvrtki, jedino Konzum i Tisak zapošljavaju više
Ne treba biti previše mudar da se pronikne u tajnu Zdravoljubaca. Simpatične plišane igračke u obliku voća i povrća djeci su privlačne za igru, a roditeljima kao sredstvo za edukaciju. Novost je što pri ovoj akciji trgovci nisu slobodne ruke s naljepnicama, što veže kupce uz Konzum, te što se naljepnice mogu dobiti i za pojedine proizvode na posebnim akcijama, što kupcima ipak daje vrijednost za novac.
Potez Konzumove uprave na čelu s izvanrednim povjerenikom Fabrisom Peruškom hvalevrijedan je zbog rezultata, ali i zato što je tvrtka u Hrvatskoj pretekla konkurente koji su već prije imali uspjeha sa Zdravoljupcima u inozemstvu, primjerice Lidl u Irskoj i Nizozemskoj, Billa u Austriji. Negdje se zovu Food Heroes, negdje Vitamin Stars, a u Hrvatskoj se – zbog nedostatka vertikalne integracije i komunikacije u velikim trgovinskim lancima – u Konzumu zovu Zdravoljupci.