Zizoo, globalna online platfoma za najam brodova, predstavila je pet trendova i predviđanja za nautičku turističku sezonu 2017. Poslovanje s brojnim čarter tvrtkama te digitalizacija omogućuju Zizoou uvid u trendove u nautičkom turističkom sektoru za koji predviđaju daljnji rast i razvoj. Zizoo je online platforma koja nema posrednike i surađuje s čarter tvrtkama diljem svijeta, unijevši revoluciju u turistički sektor zahvaljujući jednostavnoj rezervaciji više od 11 tisuća brodova raznih kategorija u više od 30 zemalja na svijetu.
Hrvatska je za tvrtku Zizoo najvažnije tržište u ovom sektoru i globalni primjer smjera kojim nautički turizam mora ići. Pozitivnom trendu i rastu u industriji najviše pridonose mlade generacije, tzv. ‘Millenial‘ koje otkrivaju jedrenje kao ‘bolju‘ alternativu odmoru od statičnog smještaja.
TOP PET Zizoo predviđanja za industriju čarter plovila u Hrvatskoj za 2017.
- Mladi jedriličari najradije biraju Hrvatsku
Prema Zizoovim podacima, mladi jedriličari iz Njemačke i Austrije, koji su nedavno dobili dozvolu za jedrenje, odabiru Hrvatsku kao svoju prvu destinaciju. Nekoliko je razloga za to:
- Visoka kvaliteta čarter industrije (mladi su zadovoljni ponudom marina, hrvatskim plažama i uvalama, klubovima, gastro ponudom te cjenovnom pristupačnosti)
- Jednostavna, višejezična komunikacija čarter industrije
- Izvrsni uvjeti za jedrenje u Hrvatskoj
- Veliki broj atraktivnih odredišta – Hrvatska je zemlja s više od 1.000 otoka
- Kultura jedrenja
Zizoo predviđanje: Mladi jedriličari će nastaviti sve više dolaziti u Hrvatsku.
- Fleksibilnost, prilagodljivost i sigurnost
Hrvatske čarter tvrtke brže se prilagođavaju potrebama i očekivanjima korisnika u usporedbi s tvrtkama iz Španjolske i Grčke. Osim toga, vrlo su poduzetne u pripremi za ljetnu sezonu - pružaju besplatnu dodatnu ponudu koju korisnici vole kao što su vodene skije, vanbrodski motori i besplatna Wi-Fi mreža. Kako poručuju iz Zizooa, ove godine korisnici zahtijevaju najam nedavno obnovljenih ili nedavno izgrađenih brodova, a čarter tvrtke iz Hrvatske su ovaj trend prepoznale i iznimno brzo nadogradile flotu plovila. Zizoo korisnici sve više pažnje posvećuju sigurnosti - bilo prilikom plaćanja ili osiguranja. Čarter tvrtke iz Hrvatske su daleko najbolji partneri u tom smislu, omogućujući siguran i jednostavan najam plovila.
Zizoo predviđanje: veći broj čarter tvrtki obnovit će flotu brodova
- Nestandardni način rezervacije čarter brodova
Na temelju rezervacija čarter brodova za ljeto 2017. Zizoo primjećuje povećanu potražnju korisnika za rezervacijom brodova na razdoblje kraće od sedam dana. Standard u industriji je da se brodovi iznajmljuju na sedam dana za razdoblje od subote do subote. Trend različitih rezervacija raste te tvrtka očekuje promjene u industriji u godinama koje dolaze.
Zizoo predviđanje: korisnici diljem svijeta i dalje će željeti fleksibilnost u vremenskom periodu najma broda.
- Najpopularniji brendovi brodova u Hrvatskoj
Brodovi tvrtke Bavaria i dalje ostaju najtraženiji brend brodova kada su u pitanju rezervacije za ovo ljeto, a slijede brodovi brendova Lagoon and Beneteau Oceanis. Popularnost širih brodova nastavlja rasti jer su prostraniji i pogodniji za one koji su tek počeli jedriti.
Zizoo predviđanje: brodovi tvrtke Bavaria nastavit će dominirati čarter industrijom tijekom ovog ljeta.
- Vodeće marine
Vidimo kontinuirani rast zanimanja za rivijere oko Splita i Zadra te sve veći broj korisnika koje zanima dubrovačka regija. Najtraženije marine prema rezervacijama Zizoovih korisnika za ovo ljeto su:
- D-Marin Marina Dalmacija, Sukošan
- Trogir ACI Marina, Trogir
- Split ACI Marina, Split
- Marina Mandalina, Šibenik
- Marina Kastela, Kaštel Kambelovac
- Zadar Marina, Zadar
- Yacht Club Seget, Trogir
- Dubrovnik ACI Marina, Dubrovnik
- Mali Lošinj, Mali Lošinj
- Veruda Marina, Pula
Zizoo predviđanje: marine u Zadru i Splitu te njihovoj okolici bit će jako zaposlene.
- Hrvatska je za nas vrlo važno tržište, te namjeravamo dodatno ojačati naš portfelj usluga koje pružamo. Zadovoljstvo nam je surađivati s hrvatskim charter tvrtkama zbog njihove učinkovitosti i dobre organizacije. Primjećujemo sve veći interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju za nautičare, a naše istraživanje pokazuje da je to zbog geografskog položaja zemlje, prirodnih ljepota, dostupnosti i ponude u turističkom sektoru u cjelini, izjavila je Anna Baničević, direktorica i suosnivačica tvrtke Zizoo.