Atlantic Grupa je napokon završila dugo najavljivanu akviziciju i preuzela tvrtku Fidifarm, proizvođača vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani u čijem je sastavu brand Dietpharm, vodeći u ovoj kategoriji na hrvatskom tržištu. Vrijednost transakcije iznosi 83 milijuna kuna
- Uz vodeću poziciju koju imamo u vitaminskim napitcima ne samo u Hrvatskoj nego i u čitavoj regiji u kanalu široke potrošnje, s Dietpharmom smo stekli lidersku poziciju i u distribucijskom kanalu ljekarni. Iznimno sam zadovoljan da su sredstva stečena dokapitalizacijom od strane DEG-a, njemačke razvojne banke, iskorištena za ovako kvalitetnu akvizicju - rekao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe koja ovom akvizicijom snažno ulazi u segment tržišta koje je na globalnoj razini u velikoj ekspanziji.
Dietphram je tržišni lider s 20 postotnim udjelom na hrvatskom tržištu vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani čija se vrijednost procjenjuje na 40-ak milijuna eura. Tvrtka ostvaruje kontinuirani dvoznamenkasti godišnji rast, a u 2006. godini ostvaren je ukupni prihod od 62 milijuna kuna te dobit iz poslovanja prije amortizacije (EBITDA) od 9, 8 milijuna kuna. Od ukupne prodaje 21 posto se izvozi na tržište regije te u Mađarsku i Slovačku.
- Ulaskom u Atlantic Grupu neki će se proizvodi Dietpharma koristeći se našom distributivnom mrežom plasirati i na tržište zapadne Europe - najavio je Tedeschi, dodavši kako će Dietpharmovi proizvodi ostati rezervirani samo za distributivni kanal veledrogerija i ljekarni. O značaju akvizicije govori i podatak da je Dietpharm po snazi sada peti brand u Atlanticovom portfelju. Fidifram/Dietpharm će kao samostalna kompanija nastaviti poslovati u okviru Atlanticove divizije Zdravlje i njega. Ovom su prilikom predstavljeni i rezultati poslovanja Atlantic Grupe za prvi kvartal 2007. godine.
Ostvaren je konsolidirani ukupni prihod od 372,5 milijuna kuna, što je 18 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Dobit iz poslovanja prije amortizacije porasla je 26 posto i iznosila je 25,8 milijuna. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 59, a međunarodna tržišta s 41 posto.
Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 48 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sudjeluje s 42 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustaveu zemlji i inozemstvu čine 10 posto prodaje. U ovo kvartalno izvješće nisu uključeni rezultati Fidifarma/Dietpharma. Kako je najavio Tedeschi očekuje se da će Atlantic Grupa ovu godinu završiti s 1,7 milijardi kuna ukupnog prihoda. (Matilda Bačelić)