Arhiva

Croatia Airlines prelazi na zajedničku informatičku platformu Star Alliancea

Croatia Airlines, regionalni član udruge Star Alliance, odlučio je zamijeniti svoj dosadašnji informatički sustav zajedničkom informatičkom platformom Star Alliancea (Common IT Platform – CITP) 

Riječ je o tehnološkoj platformi nove generacije, koju je najveća zrakoplovna udruga na svijetu odabrala za podršku procesima pružanja usluge putnicima (Customer Management Systems). Sporazum su nedavno potpisali Croatia Airlines, Star Alliance Services GmbH i Amadeus, informatički pružatelj usluga za platformu.

- To su vrlo dobre vijesti za projekt, putnike i Croatia Airlines. Ova odluka predstavlja daljnje proširenje zajedničke informatičke platforme i istodobno  pokazuje kako je ovo rješenje prikladno za prijevoznike svih veličina u našoj udruzi - rekao je Aman Khan, potpredsjednik Star Alliancea za informatičku tehnologiju. Croatia Airlines prijeći će s dosadašnjega informatičkog sustava na zajedničku informatičku platformu do 2009. godine, što će putnicima omogućiti još učikovitiji pristup cijelom nizu proizvoda Star Alliancea.

Zajednička informatička platforma Star Alliancea strateški je program usmjeren na to da se putnicima pruži bolja usluga, smanje distribucijski troškovi i uvelike poveća brzina kojom novi proizvodi dolaze na tržište. Projekt je zaživio 2005. godine kad su ga prvi pokrenuli ugledni svjetski avioprijevoznici - njemačka nacionalna kompanija Lufthansa i američki United Airlines. Treći avioprijevoznik koji je pristupio projektu bio je South African Airways, koji se lani pridružio udruzi Star Alliance.

 - Odabir zajedničke tehnološke platforme za potporu procesima pružanja usluge putnicima za Croatia Airlines predstavlja provedbu najbolje svjetske prakse i najsuvremenijih tehnoloških rješenja, s ciljem dodatnog povećanja kvalitete i konkurentnosti usluge koju Croatia Airlines i Star Alliance jamče svojim putnicima. Osim što će procesi biti potpuno harmonizirani sa svim članicama udruge, novi će se proizvodi i usluge moći bitno brže implementirati i istovremeno primijeniti kod svih članica, što će dati dodatnu vrijednost Star Allianceu, najuglednijoj svjetskoj alijansi zrakoplovnih prijevoznika,– rekao je Svemir Radmilo, pomoćnik glavnog direkora Croatia Airlinesa za prodaju.

Nova platforma prvi je sustav nove generacije za podršku procesima pružanja usluge putnicima, koji je dostupan zrakoplovnoj industriji i temelji se na istoj tehnološkoj infrastrukturi i softwareu za sve korisnike. To će povećati  funkcionalnost usluge putnicima u segmentima prodaje (rezervacija I informacija o prodaji karata), registracije putnika, reda letenja te usluge u zračnim lukama. Poboljšanje usluge bit će omogućeno i preko jednostavne uporabe te kvalitetnijih zajedničkih podataka za agente aviokompanija u poslovanju s klijentima udruge.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci