Arhiva

Dubrovnik-Babin Kuk: manji gubitak i dobra popunjenost

Najveća dubrovačka hotelsko-turistička tvrtka Dubrovnik-Babin Kuk prvo je ovogodišnje polugodište završila s 15,79 milijuna kuna neto gubitka, što je 2 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju te 24 % manje nego je planirano, stoji u financijskom izvješću te tvrtke sa Zagrebačke burze

Prema financijskom izvješću s Burze, ukupni prihodi Dubrovnik-Babin Kuka su u prvoj polovici ove godine porasli 10,4 posto, na 45,06 milijuna kuna, uz istodobni porast ukupnih rashoda, za 7 posto, na 60,9 milijuna kuna. Glavninu prihoda Dubrovnik-Babin kuk je ostvario prodajom na inozemnom tržištu, a ti su prihodi u iznosu 37,98 milijuna kuna u odnosu na prvo polugodište lani porasli za 6,3 posto, dok snažniji rast, za gotovo 97 posto, na 5,24 milijuna kuna bilježe prihodi od prodaje u zemlji.

Od ukupnih rashoda najveći se dio ili 56,04 milijuna kuna odnosio na operativne rashode, koji su porasli 10,6 posto. Pritom su materijalni troškovi porasli za 12,5 posto (na 14,3 milijuna kuna), troškovi osoblja za 14,4 posto (na 21,47 milijuna), dok su ostali troškovi iz osnovne djelatnosti porasli za 24,42 posto (na 7,54 milijuna kuna). Porast operativnih rashoda i ostalih troškova Uprava u komentaru izvješća objašnjava povećanjem troškova isplate otpremnina i povećanjem troškova po komunalnim i naknadama po odobrenim investicijskim kreditima. Od kraja svibnja ove godine osim četiri hotela i auto kampa u sklopu Dubrovnik Babin-Kuka posluje i tvrtka Pogača Babin Kuk, tvrtka koja se bavi proizvodnjom pekarskih i slastičarskih proizvoda, a koju su zajednički, svaki s 50 postotnim udjelom, osnovali s tvrtkom Čakovečki mlinovi.

U četiri hotela Dubrovnik-Babin Kuk raspolaže sa 2.070 kreveta, a jedini dubrovački auto kamp Solitudo ima 840 kamp mjesta, te ta tvrtka raspolaže sa oko trećinu ukupnih hotelskih kapaciteta dubrovačkog područja. Rezultate turističkog prometa za prvih sedam mjeseci ove godine direktor prodaje i marketinga Dubrovnik-Babin Kuka Tomislav Dumančić komentira pozitivnim, dodajući da se 'izvrsna ostvarenja' nastavljaju i u kolovozu. Napominje da su u sedam mjeseci realizirali 17 posto bolje financijske rezultate nego u istom razdoblju 2006. i 3 posto bolje od planiranih. Za trenutnu popunjenost hotelskih objekata kaže da je na razini planiranog, dok za posezonsko razdoblje rujna i listopada najavljuje izvrsnu popunjenost.

Najviše gostiju ove godine imaju iz Francuske, Skandinavije, SAD-a, Velike Britanije i Belgije, dok blagi pad ove godine bilježe s njemačkog tržišta. To je, kažu, nadoknađeno porastom broja skandinavskih, gostiju iz SAD-a, Rusije te s Dalekog Istoka. Većinski vlasnik Dubrovnik-Babinog Kuka je tvrtka Riviera Poreč (91,94 posto dionica), a djeluje u sklopu hrvatske hotelske grupacije Valamar. (Hina)

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci