Podravka i Ledo predstavili sladoled Čokolino

Podravka i Ledo predstavili su suradnju na co-branding projektu Čokolino sladoleda. Tom suradnjom Podravka Ledu ustupa pravo korištenja žiga Čokolino u kategoriji sladoleda, a Ledo vrši proizvodnju i distribuciju na tržištima jugoistočne Europe
- Riječ je o snazi distribucije i kompetenciji proizvodnje Leda te snazi robne marke Čokolino u kids segmentu. Ova suradnja na tragu je nastojanja da se snagom robnih marki hrvatskih kompanija, kao i kompetencijama u njihovoj proizvodnji i distribuciji osigura jačanje ovih marki na tržištima regije jugoistočne Europe – izjavio je na predstavljanju suradnje Romeo Nakić, direktor Marketinga Podravke.
- Na zadovoljstvo obiju kompanija proces usklađivanja detalja na projektu lansiranja Čokolino sladoleda tekao je točno onom dinamikom koju smo zajedno utvrdili. Iskustva i razmjena znanja koja smo stekli radeći zajedno na ovom projektu, dodatni su benefit za obje kompanije – kazao je Davorin Šimunić, direktor Marketinga i razvoja Leda. (M. B.)