Najnoviji izvještaj analitičara tvrtke JupiterResearch pod nazivom ‘US Online Retail Forecast, 2005 to 2010‘ predviđa da će se online maloprodaja u SAD-u s 81 milijarde dolara, koliko je iznosila 2005., ove godine povećati na 95 milijardi, dok će 2010. godine iznositi nevjerojatnih 144 milijarde dolara
Unutar sljedećih nekoliko godina udio online maloprodaje u SAD-u iznosit će čak 50 posto od ukupne maloprodaje, izvještavaju iz JupiterResearch-a, što je prilično iznenađujuće s obzirom da ovaj trgovinski kanal postoji tek petnaestak godina.
Isti analitičari savjetuju online trgovcima da će nakon 2006. godine umjesto privlačenja novih kupaca biti važnije privući postojeće da prilikom svojih kupovina troše više, a kao što smo i ranije naveli udio online trgovine povećat će se 2010. godine na 50 posto; samo za usporedbu prošle godine taj udio u ukupnoj maloprodaji u SAD-u iznosio je tek 27 posto.
Do 2010. godine čak 71 posto korisnika interneta koristit će se uslugama online trgovaca, dok ih je 2005. na internetu kupovalo 65 posto. Jedna od bitnijih poteškoća na koju će naići online trgovci prilikom konkurentnosti na ovom sve većem tržištu, prema podacima JupiterResearcha, je sve veća zrelost online kupaca, koji su sve češće u potrazi za raznim pogodnostima prilikom online kupovine.
Podatak o porastu udjela online maloprodaje u ukupnoj dobiven je analizom i usporedbom trgovine provedene online putem te uspoređujući ga s offline maloprodajom, ali koja se reklamirala nekim oblikom online oglašavanja. Trend porasta klasične maloprodaje, reklamirane online putem, a koja će proizaći u online trgovinu, tijekom sljedećih godina brže će se povećavati nego standardna online trgovina.
Ovaj izvještaj JupiterResearcha o navikama online kupaca u SAD-u pokušao je odgovoriti na nekoliko ključnih pitanja - vremena koje će kupci provoditi online tijekom peroda 2006. - 2010. godine, koji će biti ključni pokretači rasta online prodaje te koje su rasne i etničke različitosti postojećih online kupaca. Izvještaj u cjelosti dostupan je svim klijentima JupiterResearcha na njihovim službenim stranicama.