
Generacija Z presudila je korporativnom stilu vođenja

O generaciji Z kao zaposlenicima mnogo smo puta pisali, no što je sa zeovcima poslodavcima i vođama timova?
Generacija Z ne zna ispisati novčani ček, ne zna kako pravilo adresirati kuvertu, ne zna čitati krasopis, ne zna se snaći ni na papirnatoj mapi i ne može nigdje bez GPS aplikacije na mobitelu, izjavila je američka komičarka Karen Morgan u jednom svom javnom nastupu, dodajući da samo želi reći da 'ako generacija Z zauzme svijet, bit će ga poprilično lagano vratiti'.
Proteklih se nekoliko godina video s toga javnog nastupa opetovano vrti po TikTokovu algoritmu nailazeći na negativne reakcije kreatora sadržaja mlađih generacija koje šezdesetogodišnju Morgan podsjećaju da se neke vještine, poput ispisivanja čeka, ipak trebaju zaboraviti te da nitko ne planira 'zauzeti svijet' već da se oni u zlatnim godinama trebaju naviknuti na smjenu generacija jer nema tu nikakvog 'spašavanja svijeta od generacije Z' nego jednostavno dolaze promjene koje nove generacije donose.
Generacija Z ima drugačija očekivanja od svojih poslodavaca te drugačije doživljava korporativnu kulturu, koja im se, gledajući vlastite roditelje, zgadila, pa je sada na njoj red da promijeni tu kulturu. Ipak, o generaciji Z kao zaposlenicima mnogo smo puta pisali, no što je sa zeovcima poslodavcima i vođama timova?