
Tvrtka ININ informatički inženjering d.o.o. iz Slavonskog Broda želi napraviti revoluciju u načinu na koji građani komuniciraju s gradskim službama. Prema riječima predsjednika Uprave Igora Majdandžića, njezina je misija omogućiti gradovima diljem Hrvatske da unaprijede usluge za svoje stanovnike i posjetitelje čineći ih dostupnijima, bržima i efikasnijima. Virtualna asistentica Gita olakšat će svakodnevnu komunikaciju dajući građanima brze odgovore na pitanja o javnim uslugama, prometu, događajima i drugome.
– Zahvaljujući našoj tehnologiji gradovi će postati ‘pametniji‘, a njihovi stanovnici zadovoljniji jer ćemo im omogućiti digitalnu uslugu koja će biti uvijek i lako dostupna – izjavio je Igor Majdandžić.
Bolja kvaliteta usluge
Gita pruža građanima jednostavan i intuitivan način da brzo dobiju potrebne informacije – bilo o javnom prijevozu, događajima u gradu bilo o gradskim uslugama. Osim toga, dizajnirana je tako da bude jednostavna za upotrebu, razumljiva i dostupna 24/7, omogućavajući tako gradovima da poboljšaju kvalitetu usluga i povećaju zadovoljstvo svojih stanovnika i svih posjetitelja.
Sljedeći koraci
Sektor razvoja trenutačno je usredotočen na rješavanje sljedećega koraka u inteligentnoj digitalnoj komunikaciji – izradu virtualnog robota koji će se postaviti na ulaz u ustanovu/tvrtku te pružati niz mogućnosti.
Tvrtka ININ informatički inženjering proteklih je godina bila posvećena razvoju pametnih digitalnih rješenja za gradove. Od osnutka prije 32 godine njezini su ciljevi inovacija i razvoj, stoga u idućem razdoblju želi omogućiti gradovima diljem Hrvatske i svijeta da postanu učinkovitiji, pristupačniji i pametniji.
Neke od mnogih ‘Gitinih‘ funkcija za turističku djelatnost
• turističke informacije na jeziku koji korisnik odabere
• davanje prijedloga i ideja za aktivnosti
• dobivanje ključnih administrativnih kontakata
• informiranje o javnom prijevozu i voznom redu
• informiranje o aktualnim i budućim organiziranim događajima
Asistentičine funkcije za gradsku upravu
• informiranje o proračunu
• informiranje o javnim servisima, dežurnim liječnicima, radovima, zatvorenim cestama itd.
• upućivanje na relevantne odjele na temelju upita
• davanje podataka za kontakt gradskih službenika prema funkciji i odjelu
Što će omogućiti virtualni robot
• audiokomunikaciju s korisnikom
• prijedloge i lokaciju mjerodavne osobe za aktualnu temu
• dogovaranje sastanaka, odobravanje ulaska
• izradu službenih dopisa i dokumenata
• višejezičnost itd.