Zagrebačka banka i Mastercard započeli su proces migracije dva milijuna Zabinih debitnih kartica na novog kartičnog izdavača. Proces migracija korisnika privatnih kartica trajat će do prvog dijela 2025., a migracija korisnika poslovnih kartica počet će u lipnju. Klijenti će moći zadržati sve pogodnosti, PIN-ovi se neće mijenjati, a razvijaju i nove pogodnosti, što lokalne to globalne, koje Zaba priprema u suradnji s Mastercardom.
Proces migracije predstavili su Suzana Kostelić, direktorica Kartičnog poslovanja Zagrebačke banke, Damir Krcivoj, direktor Proizvoda i usluga Zagrebačke banke te Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
-Zaba se u svemu što radi vodi time da su nam klijenti u središtu. Siguran sam da će upravo oni biti najzadovoljniji novim karticama, ali i vrijednim pogodnostima koje im spremamo zajedno s Mastercardom. Podaci o kartičnom tržištu potvrđuju nam da su one za velik broj naših klijenata preferirani oblik plaćanja, zbog čega nam je veliko zadovoljstvo da su nove kartice izrađene od reciklirane plastike te da su, zahvaljujući specifičnom izrezu, prilagođene slijepim i slabovidnim osobama - istaknuo je Damir Krcivoj, direktor Proizvoda i usluga Zagrebačke banke.
Omogućena je i aktivacija kartica na bankomatima Zagrebačke banke kako bi se klijentima olakšao početak korištenja kartica. Osim toga, klijentima su na raspolaganju m-zaba i e-zaba, a aktivacija kartice moguća je i putem poziva na broj Kontakt centra de dolaskom u poslovnicu Zabe.
Sve veći broj klijenata Zabe prihvaća karticu kao svakodnevno sredstvo plaćanja te Zagrebačka banka nakon pandemije bilježi dvoznamenkasti rast volumena i broja transakcija po karticama. Klijenti Zabe sve se više fokusiraju na digitalno bankarstvo, što potvrđuju i troznamenkaste stope rasta u dijelu digitalizacije kartica. Već u 2022. svaka druga kartična transakcija bila je beskontaktna, raste i udio plaćanja digitalnim novčanicima, a klijenti su u značajnom postotku prihvatili i online kupnju.
Experience economy istraživanje, koje je proveo Mastercard, pokazalo je da više od 57 posto Hrvata želi trošiti na iskustva u obliku putovanja, festivala i gastronomije te navode upravo doživljaj kao nešto u što bi najviše uložili, stoga je Zagrebačkoj banci upravo doživljaj korisnika u samom fokusu ovog predstavljanja nove kartice kao i cilj osnaživanja digitalne ekonomije.
-Pri kreiranju rješenja uvijek se vodimo onim što krajnji korisnici žele. Tako kreiramo jedinstvena iskustva i ponude dostupna isključivo korisnicima Mastercard kartica na platformi priceless.com. Osim njih, klijenti Zagrebačke banke će moći koristiti i dodatne pogodnosti kreirane posebno za njih – kazala je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.