
Amadria Park uvodi nova digitalna rješenja za personaliziranu uslugu

Shiji x Amadria Park Hotel Capital Zagreb Heritage Hotel
Vodeća hrvatska hotelska grupacija poboljšava operacije i iskustva gostijuuz Shiji Daylight PMS i Infrasys POS sustave
Shiji, globalni lider u hotelskoj tehnologiji, s ponosom objavljuje da je Amadria Park, jedan od najpoznatijih hotelskih brendova u Hrvatskoj, odabrao Daylight PMS i Infrasys Cloud POS za digitalizaciju svojih hotelskih operacija u svim objektima. Poznata po obiteljskim vrijednostima i predanosti vrhunskoj usluzi, grupacija Amadria Park tražila je moderna i fleksibilna rješenja koja podržavaju operativnu izvrsnost i unapređuju doživljaj gostiju.
Korištenjem sustava Daylight PMS, Amadria Park dobiva centraliziranu platformu usmjerenu na gosta, koja pojednostavljuje procese, objedinjuje podatke i omogućuje personaliziranu uslugu, uz očuvanje tradicionalnih vrijednosti koje definiraju brend. Uvođenje Infrasys Cloud POS sustava na više od 200 radnih stanica i u tri hotela dodatno povećava učinkovitost i dosljednost u poslovanju hrane i pića unutar cijele grupacije.
– Veselimo se podržati Amadria Park u njihovoj misiji pružanja iznimnog gostoprimstva kroz suvremenu tehnologiju. Daylight PMS i Infrasys POS osmišljeni su kako bi hotelskim grupacijama poput Amadria Parka omogućili pojednostavljenje kompleksnih operacija i fokusiranje na ono najvažnije – stvaranje nezaboravnih iskustava za goste – izjavio je Jan Mazur, direktor PMS odjela u Shiji-ju.
Portfelj Amadria Parka obuhvaća raznoliki spektar smještaja: od obiteljskih resorta uz more u Šibeniku, preko wellness hotela u Opatiji, do sofisticiranih gradskih hotela u Zagrebu. Kako bi osigurali dosljedno i personalizirano iskustvo gostiju, bilo je nužno implementirati rješenja koja se mogu prilagoditi različitim operativnim modelima, lako integrirati i omogućiti jedinstven izvor istine za cijeli brend. Daylight PMS i Infrasys POS odabrani su zbog svoje otvorene arhitekture, intuitivnih radnih tokova i skalabilnosti na razini grupacije.
S ovim tehnološkim rješenjima, Amadria Park je u poziciji da unaprijedi agilnost, automatizira ključne procese i dodatno personalizira uslugu. Daylight PMS centralizira podatke o gostima i optimizira rad recepcije i back officea, dok Infrasys POS nudi jedinstvenu platformu za upravljanje F&B operacijama na velikoj skali – uz uvid u stvarnom vremenu i potpunu integraciju s hotelskim sustavima.
– Naš brend temelji se na tradiciji, ali naš rast ovisi o inovacijama. U Shijiju smo pronašli tehnološkog partnera koji razumije oboje. Ove nam platforme omogućuju da prilagodimo iskustvo svakom gostu i istovremeno s lakoćom skaliramo naše operacije – poručili su iz Uprave Amadria Parka.
Ova implementacija dio je šire digitalne transformacije unutar Amadria Parka, s ciljem modernizacije poslovanja uz očuvanje personalizirane usluge koja čini srž njihovog identiteta. Zahvaljujući globalnom iskustvu i fleksibilnoj arhitekturi Shijijevih rješenja, Amadria Park već danas spremno dočekuje potrebe gostiju budućnosti.
Za više informacija o sustavima Daylight PMS, Infrasys POS i ostalim Shiji rješenjima za hotelijerstvo, posjetite www.shijigroup.com.
Za više informacija kontaktirajte: Jan Mazur at [email protected].



