Transformacija koja mijenja pravila igre

Arena Centar donosi nove formate i brendove

Arena Centar prolazi kroz jednu od najvećih transformacija u posljednjih nekoliko godina kako bi dodatno unaprijedio korisničko iskustvo

Nedavno otvorenje proširene omiljene modne trgovine Zare donijelo je jedan od najnaprednijih formata toga globalnog brenda u Hrvatskoj. Trgovina osmišljena kao spoj mode, arhitekture i tehnologije nudi potpuno integrirano iskustvo kupovanja kroz više kanala, istodobno predstavljajući ekskluzivne kolekcije kao što su Zara Athleticz u ambijentu koji podsjeća na butik-trgovinu. Jedan su od ključnih projekata preseljenje i potpuna transformacija food courta na više od 3500 m2, koji se seli na drugi kat, u moderno dizajniran prostor s proširenom gastro ponudom. Tako se obnavlja dio centra i otvara prostor za dodatne maloprodajne formate na prvome katu.

Nešto novo, nešto preuređeno

Među ostalim velikim novitetima ističe se otvorenje Notina, koji je upravo Arena Centar odabrao za svoju prvu fizičku lokaciju u Hrvatskoj, što je važan iskorak u razvoju beauty-segmenta i dodatno učvršćuje položaj Arena Centra kao nezaobilazne šoping- destinacije. Uz Notino ponudu će obogatiti ekskluzivni Nikeov flagship store. A Footballmania, Boss, Hugo, Paramount, Good Food, Links i Bipa već su otvorili svoja vrata. U postupku sveobuhvatne obnove Sport Vision, Under Armour, Mi Store i Mikronis preseljeni su u nove, preuređene prostore, a Tom Tailor, T-Centar i Pek Snack su preuređeni. Dječja trgovina Froddo preselila se na atraktivniju lokaciju, a Vitapur se proširio u veći prostor.

– Ovim investicijama ne stvaramo samo novi prostor, kreiramo i novo iskustvo. Nastavljamo graditi destinaciju koja nadilazi očekivanja posjetitelja i donosi svježinu na tržište – poručuju iz Arena Centra.

Vizija istinskog lidera

Arena Centar, dio Grupe​ NEPI Rockcastle​, najvećeg vlasnika i developera trgovačkih centara u srednjoj i istočnoj Europi, ostaje tržišni lider ne samo prema ponudi nego i prema viziji razvoja maloprodaje i stvaranju cjelovitoga inovativnog iskustva za sve posjetitelje.

Tako ponovno potvrđuje predanost uvođenju novih brendova i koncepata na hrvatsko tržište koji odgovaraju potrebama i aspiracijama kupaca. Nova otvorenja i dolazak novih brendova planirani su i 2026., čime Arena Centar dodatno učvršćuje svoj položaj vodeće šoping-destinacije u regiji. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju