
BBDO Zagreb, 404/MYTY i OMD Zagreb osvojili su Effie Grand Prix

16.05.2025., Rovinj, Dani komunikacija - Dodjela nagrada Effie Awards
Za selekciju najboljih kampanja bio je zaslužan žiri sastavljen od 31 stručnjaka i stručnjakinje iz marketinške industrije
Na ovogodišnjim Danima komunikacija dodijeljene su prestižne nagrade Effie Awards Croatia, koje ističu kampanje s najvećim marketinškim učinkom. Nagrada Grand Prix i zlatna Effie otišle su Zagrebačkoj pivovari i agenciji BBDO Zagreb za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav', nastao u suradnji sa strateškim partnerima 404/MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom. Nagrada je dodijeljena za izniman doprinos u kategoriji projekata koji potiču pozitivne društvene promjene.
Zlatna priznanja dobili su i Podravka za kampanju 'Sve ima bolji okus s Vegetom' s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i partnerima OMD Media i Enterwell, Konzum plus za projekt 'Mali veliki talenti 2' s agencijom ZOO i strateškim partnerima TCC Global i Real Grupa, te A1 za kampanju 'Mreža najvažnijih influencera' u suradnji s BBDO Zagreb, Real Grupom i Leo Burnett Beogradom.
Srebrne nagrade pripale su Podravkinim kampanjama 'Domaće u glavnoj ulozi', 'Fant nepogrešivo fantastičan' i 'Juhuuuu za Podravka juhu!', koje su realizirane u suradnji s više agencija i medijskih partnera, kao i projektu 'Svašta nešto Tisak' klijenta Tisak plus s agencijom Pink Moon i suradnicima.
Među brončanim dobitnicima ponovno se istaknula Zagrebačka pivovara s projektom 'Budi hrabar, budi zdrav', ovaj put u kategoriji Pića. Isto priznanje dobili su i Jamnica za kampanju 'Osjeti svoje ja', Studenac za 'Studena guc guc', LAQO by Croatia osiguranje za 'Učinkoviti Pavle Pauq', Mastercard za edukativni projekt 'Uplift', te Marodi za kampanju 'Priča koja vrijedi svakog slova'.
Za selekciju najboljih kampanja zaslužan je žiri sastavljen od 31 stručnjaka i stručnjakinje iz marketinške industrije, predvođen predsjednicom Kristinom Hustić iz PIK Vrbovca. Kako je istaknula, razina prijavljenih projekata i profesionalnost sudionika potvrđuju da domaće tržište kontinuirano raste u sposobnosti povezivanja kreativnosti i konkretnih poslovnih rezultata.
Zatvaranjem Dana komunikacija u pozitivnom i inspirativnom tonu obilježena je još jedna godina izvrsnosti u marketinškoj industriji, s naglaskom na stvarnu učinkovitost komunikacije u službi brendova, društva i tržišta.