Promo

Fortune lista: L'Oréal proglašen najinovativnijom tvrtkom u Europi

Ova lista procjenjivala je inovativnost na temelju tri ključna stupa: inovaciji proizvoda, inovaciji procesa i inovacijske kulture

L'Oréal Groupa proglašena je najinovativnijom tvrtkom u Europi, na prvoj Fortune ljestvici 300 najnaprednijih tvrtki. Ovaj uspjeh objavljen je na nedavno održanom sajmu VivaTech 2025, gdje je Fortune, globalna medijska tvrtka, u partnerstvu s tvrtkom za analizu podataka, Statistom, predstavila svoju prvu listu najinovativnijih europskih tvrtki.

Ova lista, koja obuhvaća 21 zemlju i 16 industrija, procjenjuje inovativnost na temelju tri ključna stupa: inovaciji proizvoda, inovaciji procesa i inovacijske kulture. Prvo mjesto L’Oréala potvrđuje njegovo vodstvo u području beauty tehnologije, predanost znanstvenim istraživanjima, marketinšku kreativnost te posvećenost njegovanju uključive, poduzetničke kulture usmjerene prema budućnosti među svojim timovima diljem svijeta.

- Izuzetno smo ponosni što nas je Fortune prepoznao kao najinovativniju tvrtku u Europi. Ovo priznanje dodatno učvršćuje naše uvjerenje da su inovacije potaknute znanošću, tehnologijom i kreativnošću najbolji put do uspjeha na globalnoj razini, ali i potvrda talenta i predanosti naših timova diljem svijeta. Njihova strast, hrabrost i poduzetnički duh su zaslužni za ovaj uspjeh - izjavio je Nicolas Hieronimus, glavni izvršni direktor L’Oréala.

Od svojih početaka L’Oréal je vođen duboko ukorijenjenom kulturom inovacija, naslijeđem koje je započeo osnivač Eugène Schueller, poduzetni kemičar koji je 1907. godine izumio prvu sigurnu i učinkovitu boju za kosu na svijetu. Ova predanost pomicanju granica nadilazi laboratorij i obuhvaća ne samo revolucionarni razvoj proizvoda, već i pionirske iskorake u području marketinga, društvene odgovornosti i održivosti.

Neke od inovacija uključuju:

· Melasyl TM, molekula osmišljena za rješavanje lokaliziranih problema s hiperpigmentacijom, poput staračkih pjega i tragova nakon akni, s klinički dokazanom učinkovitošću i sigurnošću na svim tonovima kože.

· UVMUNE 400, najveća inovacija u zaštiti od sunca u posljednjih 30 godina, dizajnirana za učinkovitu zaštitu kože od ultra-dugih UVA zraka. Ovim značajnim znanstvenim iskorakom, L’Oréal pomaže u sprječavanju dubokih oštećenja kože uzrokovanih suncem, što je veliki javnozdravstveni problem.

· L’Oréal Paris Colorsonic, proglašen jednim od najboljih izuma godine prema časopisu Time, ovaj lagani, prijenosni uređaj koristi inovativan, postupak za miješanje i ravnomjernu primjenu boje za kosu bez stvaranja nereda, pružajući dosljedne rezultate bojenja korisnicima kod kuće. Nagrađen je u kategoriji beauty tehnologije.

· L’Oréal Professionnel Water Saver, posebno dizajnirana ručka za tuš koja smanjuje potrošnju vode u salonima za 69%, bez kompromisa u kvaliteti ispiranja, čime je do danas ušteđeno više od 530 milijuna litara vode.

Uz navedene inovacije, program tvrtke L’Oréal ‘Share & Care’, pokrenut još 2013. godine, predstavlja program brige o zaposlenicima te potpomaže kulturi tvrtke putem kojeg se zaposlenici potiču na inoviranje. Uz to, program obuhvaća i pristup socijalnoj zaštiti najviših standarda za zaposlenike L’Oréala, što uključuje zdravstvenu, financijsku i radnu podršku.

Više o svim inovacijama pronađite na: https://futureofbeauty.loreal.com/en.

Cijela lista najinovativnijih tvrtki Europe 2025. dostupna je na: https://fortune.com/ranking/europes-most-innovative-companies/2025/.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju