Info

Lidl postaje Vatreni sponzor hrvatske nogometne reprezentacije

U znak dobrodošlice u vatrenu obitelj, predsjednik Kustić uručio je Loziću dres hrvatske reprezentacije s brojem jedan

Hrvatski nogometni savez i Lidl Hrvatska dogovorili su višegodišnju poslovnu suradnju kojom se jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj pridružuje obitelji Vatrenih kao 'Vatreni sponzor'.

Ugovor o suradnji danas su u Rijeci potpisali predsjednik HNS-a Marijan Kustić i predsjednik Uprave Lidla Hrvatska i Lidla Slovenija Boris Lozić, uz prisustvo kapetana hrvatske reprezentacije Luke Modrića te reprezentativaca Franje Ivanovića i Tonija Fruka. Uz Kustića i Lozića, na potpisivanju ugovora sudjelovali su i voditelj marketinga HNS-a Ante Cicvarić te sa strane Lidla Hrvatska, voditeljica Sektora Corporate Affairsa Marina Dijaković.

– Zahvaljujem g. Loziću i rukovodstvu Lidla Hrvatska na iskazanom povjerenju te im želim dobrodošlicu u našu obitelj snažnih poslovnih partnera koje okupljamo uz hrvatski nogomet. Lidl je društveno iznimno odgovorna kompanija koja pritom promiče hrvatske proizvode te se njihove vrijednosti jako dobro poklapaju s vrijednostima HNS-a. Osjetili smo da uistinu poštuju i podržavaju hrvatski sport te sam siguran da će biti predan i strastven partner hrvatske reprezentacije i našeg nogometa – izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši približno 4.000 zaposlenika. Od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako surađuje s brojnim domaćim dobavljačima, pružajući nekima od njih priliku da svoje proizvode predstave na policama Lidlovih trgovina u inozemstvu. Također, Lidl je u Hrvatskoj više od desetljeća prepoznat kao drugi najpoželjniji poslodavac.

– Iznimno nas raduje dogovorena suradnja s HNS-om te zahvaljujem g. Kustiću i čelništvu Saveza što su prepoznali Lidl kao Fresh Food partnera u daljnjem razvoju hrvatskog nogometa. Lidl je poznat po tome da promovira sportski način života i osviještenu prehranu koja uključuje svježe voće i povrće. Izuzetni rezultati hrvatske reprezentacije izazivaju poštovanje cijelog svijeta, a o značenju koje Vatreni imaju za hrvatsku državu i hrvatski narod najbolje govore spektakularni dočeci nakon osvojenih svjetskih medalja. Vatreni su simbol ponosa, strasti, zajedništva i izvrsnosti te smo uzbuđeni što postajemo dio ove inspirativne i svjetski prepoznatljive hrvatske nogometne priče – izjavio je predsjednik Uprave Lidl Hrvatska i Lidla Slovenija Boris Lozić.

U znak dobrodošlice u vatrenu obitelj, predsjednik Kustić uručio je gospodinu Loziću dres hrvatske reprezentacije s brojem jedan i natpisom 'Vatreni sponzor', simbolično istaknuvši važnost ove nove suradnje za Hrvatski nogometni savez.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju