Madison Consulting osvojio još jednu nagradu za kampanju 'Ja sam kao ti'
Madison, 'Ja sam kao ti'
Kampanja 'Ja sam kao ti' prva je nacionalna kampanja koja promiče uključivije društvo za transrodne, interspolne i rodno varijantne osobe
Protekla godina u Madisonu bila je godina velikih uspjeha. Proljetos je ta, jedna od najdugovječnijih agencija na hrvatskom komunikacijskom tržištu, proglašena najboljom PR agencijom 18. 'Grand PRixa' Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Na istoj je svečanosti Madison, kao jedina agencija u Hrvatskoj, osvojio i zlatni 'Grand PRix' za kampanju 'Ja sam kao ti'.
Direktorica agencije Zinka Bardić nedavno se vratila s 'KOMferencije' održane u Splitu s još jednim priznanjem – sada i regionalnom nagradom 'the!award', osvojenom za isti projekt u kategoriji odnosa s javnošću u institucijama, udrugama i nevladinim organizacijama. Bardić, koja je Madisonov stup već više od dva desetljeća, u svoj je tim ugradila uvjerenje da se na nagrade prijavljuje samo s projektima iznimne vrijednosti – onima koji pridonose razvoju struke i društva. Kampanja 'Ja sam kao ti' prva je nacionalna kampanja koja promiče uključivije društvo za transrodne, interspolne i rodno varijantne osobe, a temelji se na prvom kvantitativnom istraživanju javnog mnijenja o transrodnosti u Hrvatskoj.
Uz brojne projekte za nevladine organizacije, Madison godinama pruža komunikacijsku podršku i nizu velikih i malih tvrtki, institucija i strukovnih udruženja. Većinu aktualnih klijenata savjetuju više od desetljeća, a među glavnim klijentima su im A1 Hrvatska, Adris grupa, dm – drogerie markt, Coca-Cola HBC Adria i METRO Hrvatska.
Odrednice uspjeha
Kao jednu od odrednica uspjeha, stariji savjetnik Milivoj Đilas ističe da je Madison nastao kao butik PR agencija, iznimno posvećena klijentima, s kojima gradi dugoročne odnose temeljene na razumijevanju njihovih poslovnih ciljeva. Dok su se drugi spajali i mijenjali imena, Madison je ostao dosljedan sebi i sloganu 'Focusing on the relevant', koji naglašava usmjerenost na izgradnju i očuvanje reputacije klijenata na održivim temeljima, uz korištenje inovativnih taktika i kanala.
Zanimljivo je da je ta agencija lani dokapitalizirana te su partneri u njoj postali dugogodišnje zaposlenice i zaposlenici. Među njima je i Nikoleta Lučin, koja je u Madisonu od studentskih dana i koja ističe da su analitičnost i strateški pristup komunikacijama odrednice po kojima se agencija izdvaja.
– U svijetu koji se brzo mijenja klijentima donosimo promišljene komunikacijske strategije koje stvaraju dugoročne rezultate i pridonose njihovoj reputaciji – ističe Lučin.
Starija savjetnica Marta Grubić Paver, koja je ovih dana obilježila 13. godišnjicu u Madisonu, ističe prijateljske odnose u timu i velikodušnu politiku podrške zaposlenicima, osobito onima s malom djecom i onima u podstanarskom odnosu. Njezin stariji kolega Svebor Gretić na pitanje što čini jedinstvenu kulturu Madisona, ističe da agencija nudi prostor za osobni i profesionalni rast, uz povjerenje i slobodu u radu koji potiču odgovornost i kreativnost.
– U Madisonu se cijeni znanje, ali i ljudskost – to je ono što nas razlikuje i čini da već godinama rastemo sa svojim klijentima – zaključuje Gretić.
Jedinstvena rješenja
Madison Consulting nudi jedinstvena rješenja u svim segmentima korporativnoga komuniciranja – od upravljanja reputacijom, odnosa s medijima i kriznoga komuniciranja do projekata iz područja održivosti, društvene odgovornosti i digitalnih komunikacija, uključujući influencerski marketing. Na digitalni aspekt osvrnula se mlađa savjetnica Nikolina Blažanović, koja ističe:
– Strateški postavljamo komunikacije i njima upravljamo na digitalnim kanalima, oglašavamo i kreiramo sadržaj za klijente iz različitih područja – od zdravlja i podrške mladima do kulture i filma.
O potonjem najviše zna savjetnik Josip Jurčić, koji je nakon dugogodišnje novinarske karijere u Madisonu zadužen za komunikacijsku podršku domaćim filmskim ostvarenjima, a prije tri godine postao je i član Europske filmske akademije. Na kraju, direktorica Bardić zaključuje da su povjerenje i odgovornost vrijednosti koje Madison njeguje od početka:
– Zato primjenjujemo fleksibilne uvjete rada – od mogućnosti rada od doma petkom do sedmosatnoga radnog vremena, koje zaposlenicima omogućuje bolju ravnotežu između posla i života.
