Agencija godine

Madison Consulting osvojio još jednu nagradu za kampanju 'Ja sam kao ti'

Kampanja 'Ja sam kao ti' prva je nacionalna kampanja koja promiče uključivije društvo za transrodne, interspolne i rodno varijantne osobe

Protekla godina u Madisonu bila je godina velikih uspjeha. Proljetos je ta, jedna od najdugovječnijih agencija na hrvatskom komunikacijskom tržištu, proglašena najboljom PR agencijom 18. 'Grand PRixa' Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Na istoj je svečanosti Madison, kao jedina agencija u Hrvatskoj, osvojio i zlatni 'Grand PRix' za kampanju 'Ja sam kao ti'.

Direktorica agencije Zinka Bardić nedavno se vratila s 'KOMferencije' održane u Splitu s još jednim priznanjem – sada i regionalnom nagradom 'the!award', osvojenom za isti projekt u kategoriji odnosa s javnošću u institucijama, udrugama i nevladinim organizacijama. Bardić, koja je Madisonov stup već više od dva desetljeća, u svoj je tim ugradila uvjerenje da se na nagrade prijavljuje samo s projektima iznimne vrijednosti – onima koji pridonose razvoju struke i društva. Kampanja 'Ja sam kao ti' prva je nacionalna kampanja koja promiče uključivije društvo za transrodne, interspolne i rodno varijantne osobe, a temelji se na prvom kvantitativnom istraživanju javnog mnijenja o transrodnosti u Hrvatskoj.

Uz brojne projekte za nevladine organizacije, Madison godinama pruža komunikacijsku podršku i nizu velikih i malih tvrtki, institucija i strukovnih udruženja. Većinu aktualnih klijenata savjetuju više od desetljeća, a među glavnim klijentima su im A1 Hrvatska, Adris grupa, dm – ​drogerie markt, Coca-Cola HBC Adria i METRO Hrvatska.

Odrednice uspjeha

Kao jednu od odrednica uspjeha, stariji savjetnik Milivoj Đilas ističe da je Madison nastao kao butik PR agencija, iznimno posvećena klijentima, s kojima gradi dugoročne odnose temeljene na razumijevanju njihovih poslovnih ciljeva. Dok su se drugi spajali i mijenjali imena, Madison je ostao dosljedan sebi i sloganu 'Focusing on the relevant', koji naglašava usmjerenost na izgradnju i očuvanje reputacije klijenata na održivim temeljima, uz korištenje inovativnih taktika i kanala.

Zanimljivo je da je ta agencija lani dokapitalizirana te su partneri u njoj postali dugogodišnje zaposlenice i zaposlenici. Među njima je i Nikoleta Lučin, koja je u Madisonu od studentskih dana i koja ističe da su analitičnost i strateški pristup komunikacijama odrednice po kojima se agencija izdvaja.

– U svijetu koji se brzo mijenja klijentima donosimo promišljene komunikacijske strategije koje stvaraju dugoročne rezultate i pridonose njihovoj reputaciji – ​ističe Lučin.

Starija savjetnica Marta Grubić Paver, koja je ovih dana obilježila 13. godišnjicu u Madisonu, ističe prijateljske odnose u timu i velikodušnu politiku podrške zaposlenicima, osobito onima s malom djecom i onima u podstanarskom odnosu. Njezin stariji kolega Svebor Gretić na pitanje što čini jedinstvenu kulturu Madisona, ističe da agencija nudi prostor za osobni i profesionalni rast, uz povjerenje i slobodu u radu koji potiču odgovornost i kreativnost.

– U Madisonu se cijeni znanje, ali i ljudskost – to je ono što nas razlikuje i čini da već godinama rastemo sa svojim klijentima – zaključuje Gretić.

Jedinstvena rješenja

Madison Consulting nudi jedinstvena rješenja u svim segmentima korporativnoga komuniciranja – od upravljanja reputacijom, odnosa s medijima i kriznoga komuniciranja do projekata iz područja održivosti, društvene odgovornosti i digitalnih komunikacija, uključujući influencerski marketing. Na digitalni aspekt osvrnula se mlađa savjetnica Nikolina Blažanović, koja ističe:

– Strateški postavljamo komunikacije i njima upravljamo na digitalnim kanalima, oglašavamo i kreiramo sadržaj za klijente iz različitih područja – od zdravlja i podrške mladima do kulture i filma.

O potonjem najviše zna savjetnik Josip Jurčić, koji je nakon dugogodišnje novinarske karijere u Madisonu zadužen za komunikacijsku podršku domaćim filmskim ostvarenjima, a prije tri godine postao je i član Europske filmske akademije. Na kraju, direktorica Bardić zaključuje da su povjerenje i odgovornost vrijednosti koje Madison njeguje od početka:

– Zato primjenjujemo fleksibilne uvjete rada – od mogućnosti rada od doma petkom do sedmosatnoga radnog vremena, koje zaposlenicima omogućuje bolju ravnotežu između posla i života.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju