
Odvažna istina ili mamac – koji je opening line vašeg brenda?

Word Crumbs
Ispričajte nam tu priču s istim žarom s kojim razvijate svoj brend. To je priča koju želimo pročitati i osjećaj koji će nas razbuditi
U moru digitalnih sadržaja koji se gomilaju i konzumiraju od jutra do mraka vrlo je izazovno istaknuti se pričom svog brenda. Znači li to da moramo pisati sadržaje s jednom rukom na tipkovnici, a drugom na štoperici hvatajući onih famoznih nekoliko sekundi dragocjene pažnje koju će nam darovati naši korisnici? Ne, stvarno ne.
Pa kako onda s malo pravih riječi pridobiti pažnju sve zahtjevnije publike?
Copywriting koji govori istinu – revolucija ili tajna starih majstora?
John E. Powers poznat kao otac copywritinga zagovarao je istinu u reklamiranju iako marketinška industrija 19. st. (i 21. također?) blago rečeno nije zagovarala ovaj koncept. No Powersa to nije nimalo smelo da piše reklamne tekstove koji bez podilaženja kupcima govore istinu o proizvodu, čak i kada istina nije privlačna. Tako je jedna od njegovih poznatih kampanja za kravate jeftine kvalitete glasila: Nisu toliko kvalitetne koliko izgledaju, ali su dovoljno dobre za cijenu od 25 centi.
Powersova metoda oglašavanja podizala je obrve njegovih poslodavaca, ali pokazala se vrlo uspješnom kod kupaca. Baš zato će i u današnjem digitalnom svijetu jednostavna i jasna poruka odjeknuti glasnije od nacifranog promotivnog teksta.
Izazov kojem ne možemo odoljeti ili kako napisati dobar teaser?
Koja je priča iza vašeg brenda? Što vas inspirira i s kojom vizijom kreirate svoje proizvode? Ispričajte nam tu priču s istim žarom s kojim razvijate svoj brend. To je priča koju želimo pročitati i osjećaj koji će nas razbuditi dok skrolamo društvenim mrežama.
Odvažite se i napišite prodajem jeftine kravate. A zatim se zavalite u svoju ergonomski oblikovanu stolicu i zadovoljno promatrajte što će se dogoditi. Prihvaćate izazov?
Ako želite poslati beskompromisnu poruku o svom brendu, Word Crumbs može ispričati vašu priču. Sve o tome kako zvuči copywriting koji ne podilazi, nego osvaja pročitajte na našoj web stranici www.wordcrumbs.hr. A kako izgledaju naše copywriting radionice koja spajaju brend i content strategiju s učinkovitim metodama copywritinga pročitajte u članku Studentskog Lider kluba.