
Osnovan AMA Group – novo ime regionalno udruženih agencija

AMA Group
AMA Group posluje na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Bugarske
Marketinške agencije McCann, DRV i AdVenture, zajedno s medijskim agencijama UM, Initiative, Media Jobs, kao i Media Pool, koje uspješno posluju na osam tržišta jugoistočne Europe, udružuju snage unutar AMA Group. Sve agencije zadržavaju svoj brend identitet, a ovo udruživanje omogućuje bolju sinergiju agencija, integraciju timova, razmjenu znanja, iskustava te pristup podacima i alatima. Zahvaljujući tome, klijenti će pod istim krovom, na jednom mjestu, imati sve komunikacijske usluge potrebne za razvoj svog poslovanja.
– U AMA Group, strast je pokretač svega što radimo. Naša je misija da kroz kreativnost, znanje i integritet osnažimo brendove za rast i ostvarivanje rezultata, pružajući našim partnerima inovativna i učinkovita rješenja kao odgovor na izazove suvremenog tržišta. Naši ljudi su naša snaga. Više od 400 kreativaca, account menadžera, dizajnera, stratega, medijskih planera, analitičara, digitalnih stručnjaka i copywritera svojim talentom, profesionalnošću i stručnošću stvara dodatnu vrijednost za neke od najvećih svjetskih, regionalnih i lokalnih brendova – istaknula je Maja Antić, glavna izvršna direktorica AMA Group.
AMA Group posluje na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Bugarske. U svom poslovanju razvija, njeguje i odražava ključne vrijednosti: snaga ljudi, agilnost u poslovanju, fokus na potrebe klijenata, poštivanje etičkih načela uz težnju izvrsnosti, globalni pristup u radu s klijentima u kombinaciji s lokalnim znanjem te kreativnost vođena strašću.
AMA Group je dio slovačkog Across Media Holdinga (AMH).