
Poslovanje nije moguće u izolaciji – što je za vas lanac vrijednosti?

Dimitris Rompis
Vrijeme je za RE:START
Lanac vrijednosti predstavlja ukupnu vrijednost koju tvrtka stvara. Koncept se zasniva na promatranju poduzeća kao skupa individualnih, ali povezanih aktivnosti kojima se stvara vrijednost za kupce – ako govorimo o definicijama.
Ako pogledamo što lanac vrijednosti znači u jednoj velikoj organizaciji možemo vidjeti da Coca-Cola HBC Hrvatska lanac vrijednosti smatra skupom djelatnosti te organizacije na putu do isporuke proizvode. Da je poslovanje nemoguće u izolaciji, Coca-Cola pokazuje i suradnjom s dobavljačima kroz koju osigurava sastojke visoke kvalitete, sirovine iz održivih izvora te opremu i usluge potrebne za proizvodnju pića.
- Naša dostignuća rezultat su snažnih partnerstava s više od 31 tisuće kupaca i 1,7 tisuća dobavljača u našem lancu vrijednosti. Kroz dinamičnu raspravu u okviru konferencije Podržimo održivo otkrit ćemo kako lideri potiču stvaranje zajedničke vrijednosti za gospodarstvo i društv - poruka je glavnog direktora Coca-Cole HBC Adria, Dimitrisa Rompisa.
Ovogodišnja konferencija Podržimo održivo, 9. i 10. rujna u Zagrebu vođena konceptom RE:START, otvara raspravu o nužnosti novog pristupa održivosti – s više jasnoće, odlučnosti i sposobnosti za promjenu. Coca-Cola u Hrvatskoj već 22 godine provodi praksu nefinancijskog izvještavanja i upravo zato, kao pionirski primjer održivog poslovanja u nas savršen su primjer kako su se zahtjevi, često vizijom ljudi unutar samih organizacija, s vremenom promijenili.
U razgovoru na temu Regenerativno vodstvo: Održivi lanci vrijednosti i strategije uspješnosti prvog dana konferencije sudjelovat će upravo Dimitris Rompis, glavni direktor Coca-Cola HBC Adria.
- Prije više od dva desetljeća, objavom Socijalnog izvješća, Coca-Cola HBC Hrvatska postala je pionir nefinancijskog izvješćivanja na hrvatskome tržištu. Ponosni smo što ćemo ovu dugu tradiciju, koju smo započeli 2003., nastaviti predstavljanjem najvažnijih uvida iz našeg osmog Izvješća o održivome poslovanju - ističe glavni direktor Coca-Cole HBC Adria, Dimitris Rompis.
Coca-Cola u Hrvatskoj kontinuirano promiče rodnu ravnopravnost, danas žene čine 49 posto zaposlenih na rukovodećim pozicijama. Posebnu pažnju posvećuju brizi za okoliš pa je tako 100 posto potrošačke ambalaže moguće oporabiti. Coca-Cola također aktivno doprinosi razvoju zajednice. Prema Studiji o socioekonomskom utjecaju iz 2024. godine, u posljednjih pet godina uložili su milijun eura u društveno odgovorne projekte i podršku lokalnim inicijativama.
Šesto izdanje konferencije HGK Podržimo održivo okuplja stručnjake, lidere industrija, futuriste, aktiviste i regulatore. Radi se o vodećoj regionalnoj konferenciji za razmjenu znanja o održivosti, a program otvara ključna pitanja o tome kako danas misliti, proizvoditi i djelovati u svijetu koji se neprestano resetira. Podržimo održivo poduprle su tvrtke i institucije koje svojim primjerom pokazuju kako održivost može biti sastavni dio poslovne strategije, i to Coca-Cola HBC Hrvatska i Erste banka kao platinasti partneri, Hrvatska poštanska banka kao zlatni partner, te INA, JGL i PBZ kao brončani partneri. Europska investicijska banka, Ministarstvo pravosuđa i digitalne transformacije, Hrvatska banka za obnovu i razvitak te Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije podržali su konferenciju kao institucionalni partneri, a prijatelji konferencije su Badel 1862, E.on, Croatia Airlines, zatim CEMEX, Končar, Zagreb plakat, Croatia osiguranje, Spring + Shift i ATD Solucije. Program i govornici konferencije dostupni su na službenoj stranici HGK konferencije Podržimo održivo.